کد خبر: ۲۵۵۴۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۰۶ مهر ۱۳۹۳
کاپيتان دورتموند که براي اولين بار در اين فصل مقابل شالکه به ميدان رفت، معتقد است که دورتموند هنوز در فرم واقعي خودش قرار ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس کاپیتان تیم بروسیا دورتموند امروز ادعا کرد که این تیم در بحران به سر نمی برد و تنها هفته بدی را پشت سر گذاشته است. دورتموند پس از تساوی خانگی 2-2 مقابل اشتوتگارت، روز گذشته در زمین شالکه و در دربی حساس منطقه روهر، 2-1 شکست خورد. هوملس پس از جام جهانی، برای اولین بار در بازی با شالکه به میادین بازگشت.

کاپیتان زردپوشان گفت: "ما در هیچکدام از سه بازی گذشته در فرم واقعی خودمان قرار نداشتیم. در این بازی ها در برخی موقعیت ها بدشانس هم بودیم. در بازی با شالکه حاکم بر بازی بودیم اما در انتهای این بازی دشوار، به حقمان نرسیدیم. فرصت های بسیاری برای گلزنی داشتیم ولی به خوبی از آنها استفاده نکردیم. با این حال وضعیت ما بحرانی نیست و فاجعه ای رخ نداده است."

وی ادامه داد:" فکر نمی کنم که اخبار منتشر شده از شکایت هوادارانمان از نحوه بازی های دورتموند در بوندسلیگا صحت داشته باشد. من به شخصه انتقادات زیادی را مشاهده نکرده ام. ما در مقابل شالکه 123 کیلومتر دوندگی داشتیم. هرچند در بوندسلیگا نتایج خوبی نگرفته ایم اما در لیگ قهرمانان اوضاع ما خوب است."

لازم به ذکر است که بازی بعدی دورتموند، روز چهارشنبه در زمین تیم اندرلخت برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها