کد خبر: ۲۵۵۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۱۵ آبان ۱۳۹۰
"دي نيوز"_بخش ورزشي_علي كاظم زاده/ مدتی است که تیم پرسپولیس و دو تن از بازیکنان آن (که یکیشون سابقه با اخلاقی دارد!)خبر ساز ترین سوژه رسانه های نه تنها ورزشی، داخلی بلكه خوراک خوبی برای رسانه های خارجی شدند.

حرکت بی شرمانه ای که به واقع اهالي فوتبال را متاثر کرد و البته مسئولین ورزشی را به این فکر فرو برد که فوتبال ایران به کجا می رود.

بخش اول : آقایان ورزشی کمی هم به فکر فرهنگ ورزشی باشید

یقینا فوتبال به عنوان پرطرفدار ترین رشته ورزشی کشور است؛ فوتبالی که سالانه صدها میلیارد تومان هزینه، برای سر پا ماندن آن می شود که نه تنها بازخورد و نتیجه ای خارجی ندارد که روز به روز شاهد افول رتبه خود در بین تیم های دیگر فوتبال جهان هستیم. ورزشی که آن را باید نسخه پیچیده شده غرب برای جامعه خود دانست؛ ورزشی که مسئولین امر برای ارتقای سطح و تکنیک آن تلاش می کنند(البته فقط تلاش می کنند!)اما فکری برای تربیت نفسانیت بازیکنان آن نمی شود. نفسانیتی که قرآن و احادیث برای مراقبت از آن هشدار داده اند. آیا این انسان که نفسی سر کش دارد، صرف پرداختن یک بعدی به بعد جسمانی و تلاش برای ارتقای تکنیک فوتبالی اش می تواند مفید جامعه باشد. مگر در جامعه اسلامی ما همه چیز در ذیل شریعت تعریف نمی شود، پس چرا در فوتبال ما خبری از فرهنگ دینی نیست و روز به روز باید منتظر اخبار تازه ای از بی اخلا قی های آنان باشیم. اما سئوال اصلی اینجاست که مشکل ، پرداختن بيش از حد به فوتبال به عنوان ورزش اول کشور است؟ و یا اینکه عدم توجه مسئولین به اخلاقیات و مسائلی به مراتب فنی تر از سطح فوتبال و این قبیل چیز ها دليل بروز چنین اتفاقات ناگواری  می شود؟آیا با شرایط فعلی جامعه ورزش، اگر به جای فوتبال، والیبال ورزش اول جامعه ایران می شد شاهد چنین اتفاقاتی که حتی در جامعه فاسد غربی هم شاهد آن نیستیم، نبودیم؟

 

بخش دوم:باید از شیث و نصرتی عذر خواهی شود

علی پروین هم در اعلام موضعی نه چندان غیر قابل انتظار، مسئولین را محکوم به تند روی کرد.

این پیشکسوت فوتبال در بخشی از صحبت های خود گفته است: " آقایان پس از این اتفاق به جای اینکه دست این دو بچه را بگیرند و با آنها صحبت کنند به آنها اعلام می‌کنند که تا آخر عمر محروم هستند. قضاوت‌های ناعادلانه می‌کند و به هر طریقی به دنبال حرف زدن و نابود کردن این دو بچه هستند." و " اما حالا که اتفاقی افتاده که هیچ کس آن را تایید نمی کند چه بلایی می خواهیم سر این دو جوان بیاوریم. "

علی آقا حق با شماست ، حالا یه اتفاقیه که افتاده دیگه، برخورد جامعه و مخصوصا صدا و سیما هم با این دو تا بچه درست نبود ،باید شخص آقای ضرغامی به خاطر فشار عصبی که به آنها وارد شده است عذر خواهی کند!! باید مردم و فوتبال دوست ها هم از محرومیتی که برای آنها در نظر گرفته شده اظهار تاسف شدید ! خود را اعلام کنند. برای بازگشت پر شکوه تر آنها به تیم، مجلس گلریزان بگیرند و اعلام کنند که از اتفاق افتاده اصلا ناراحت نیستند. فدراسیون فوتبال و کفاشیان هم در تقدیر از حرکت آنها به جای پاداش مبلغ دست مزدشان را به دو برابر افزایش دهد، به کی روش هم توصیه کنند که در اردوی تیم ملی از این دو بازیکن اخلاق حتما استفاده کند.دی نیوز هم به سهم خود و به نمایندگی از جامعه خبری از این دو بازیکن اخلاق عذر خواهی می کند و امید وار است که عاملان این جنجال نا به حق رسانه ای را حلال کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
بابا مگر زماني كه پروين مربي بود چه طور با بازيكنانش برخورد مي كرد مگر نه اينكه از الفاظ ركيك عليه آنها استفاده مي كرد ، بنابراين ديگر چه انتظاري داريد ؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۲ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
دیگه همه فهمیدند تو این جریان چقدر بزرگنمایی شد. شما اما گویا هنوز نفهمیدی یا که به خودت مربوطه. بشین برا نابودی دو تا جوون هی قلم بزن شاید بی اخلاقی از جامعه ما رخت بربنده و تو هم بری بهشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها