کد خبر: ۲۵۵۴۲۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۰۶ مهر ۱۳۹۳

منچستر‌یونایتد در هفته ششم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 2 بر یک برابر وستهام به پیروزی برسد. البته اشتباه داوری در دقایق پایانی گل صحیح بازیکنان وستهام را نادیده گرفت تا 3 امتیاز این دیدار نصیب شاگردان فان‌خال شود.

 لوئیس فان خال سرمربی منچستر‌یونایتد پس از پیروزی تیمش برار وستهام در لیگ برتر گفت: این برد در حالی بدست آمد که چند بازیکن خودمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتم. مجبور شدم در این دیدار ترکیب تیمم را عوض کنم. خوشبختانه کیفیت بازیکنانم این اجازه را به من داد تا از بازیکنان بیشتری استفاده کنم. اکنون هدف تیم من این است که بتواند در بین سه تیم اول قرار بگیرد. می‌خواهم تیمم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد. مهم‌ترین موضوع برای تیم من این است که روند رو به رشد خود را حفظ کند. هنوز خیلی جا برای پیشرفت داریم و باید بهتر از این شویم.

سرمربی هلندی منچستر‌یونایتد درباره کارت قرمز مستقیم وین رونی که باعث شد این بازیکن سه جلسه محروم شود گفت: کارت قرمز رونی درست بود و هیچ شکی درباره آن نیست. رونی نباید تعادل خود را از دست می‌داد و این برای ما مشکل‌ساز شد. او در بازی‌های گذشته برای ما خیلی موثر بود و خیلی ناراحتم که نمی‌توانم از رونی در سه بازی آینده استفاده کنم.

فان خال ادامه داد: پیروزی سختی کسب کردیم. می‌خواستم در همان نیمه نخست کار را تمام کنیم ولی پس از اینکه دو گل به ثمر رساندیم، دروازه‌مان باز شد و این باعث شد در ادامه بازی را پراسترس ادامه دهیم. شاید اگر می‌توانستیم گل دیگری به ثمر برسانیم در ادامه نیمه دوم بازی‌های بهتری به نمایش می‌گذاشتیم و به گل می‌رسیدیم.

سرمربی هلندی منچستر‌یونایتد ادامه داد: دی ماریا بازیکن بزرگی است و می‌تواند به شرایط منچستر کمک کند اما در وهله نخست باید با فرهنگ فوتبالی و فلسفه فوتبال در انگلیس هماهنگ شود. انتظار ندارم دی ماریا خیلی زود با تیم من هماهنگ شود. مطمئنم که هماهنگی او زمان می‌برد. اما چیزی که هست این که قطعا دی ماریا می‌تواند تاثیر مثبتی در منچستر داشته باشد. ما اکنون در شرایطی هستیم که باید تمرین کنیم تا زمان بتواند شرایط منچستر را بهتر کند. من سیستم‌ جدیدی در منچستریونایتد پیاده کرده و اجرای سیستم‌ و موفقیت در آن نیازمند زمان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها