کد خبر: ۲۵۵۴۱۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۰۶ مهر ۱۳۹۳

روابط آرش برهانی و امیر قلعه‌نویی دوباره تیره شده و همه چیز به اتفاقات بازی با فولاد مربوط می‌شود که قلعه‌نویی روی نیمکت به‌شدت از مهاجم تیمش انتقاد کرد و از برهانی به‌دلیل از دست دادن چند موقعیت به‌شدت عصبانی بود.

بعد از بازی با فولاد خوزستان روابط قلعه‌نویی با برهانی دوباره تیره شد و این شرایط همچنان ادامه دارد. در بازی با ذوب‌آهن آرش توسط قلعه‌نویی نیمکت‌نشین شد که این موضوع چندان برای برهانی خوشایند نبود. او در شرایطی روی نیمکت نشست که سجاد شهباززاده مقابل ذوب‌آهن چند فرصت صددرصد گلزنی را از دست داد. با این حال قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی یا در رختکن استقلال انتقاد تندی از شهباززاده انجام نداد.

این رفتار برعکس رفتاری بود که سرمربی استقلال درمورد برهانی انجام داد و همین موضوع باعث شده که آرش به‌شدت از قلعه‌نویی ناراحت باشد. بحث دیگر به بازوبند کاپیتانی استقلال مربوط می‌شود چراکه برهانی به‌هیچ‌عنوان انتظار نداشت قلعه‌نویی بازوبند را به صادقی بدهد. آن هم در شرایطی که این بازیکن قبل از عقد قرارداد با استقلال، مسئولان و کادر فنی این باشگاه را بابت مصدومیتی که داشت مطلع نکرده بود.برهانی حالا دوباره در استقلال به روزهای سخت رسیده و باید دید رابطه او با قلعه نویی در آینده چطور پیش خواهد رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها