کد خبر: ۲۵۵۴۰۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۲     ۰۶ مهر ۱۳۹۳

پرسپولیسی‌ها اگر حرف‌شان حرف باشد، جانشین علیرضا رحیمی را فردا معرفی می‌کنند. اتفاقی که با وجود تکذیب‌های سخنگوی باشگاه، حمیدرضا سیاسی همچنان بر آن اصرار دارد و دیروز دوباره تصمیم‌گیری درباره مدیریت باشگاه پرسپولیس را به نشست روز دوشنبه هیات‌مدیره موکول کرد. البته یک شانس هم برای رخ ندادن این اتفاق قایل شد: «مدیرعامل به شرطی معرفی می‌شود که به نتیجه برسیم.»

یا مدیرعامل یا سرپرست

 تاکید بیشترش اما بر مدیرعاملی بهروز منتقمی بود که ظاهرا تنها گزینه مورد تایید هیات‌مدیره و وزارت ورزش است: «قوی‌ترین گزینه مدیرعاملی که روی میز پرسپولیس وجود دارد، بهروز منتقمی است. حالا باید دید نظر دیگر اعضای هیات‌مدیره چیست و آیا آنها هم با من موافقند یا نه. آنچه مشخص است اینکه منتقمی اصلی‌ترین گزینه برای مدیرعاملی است. تا الان که باشگاه با سرپرستی ایشان به مشکل نخورده. احتمال مدیرعامل شدن ایشان را نمی‌توانم بگویم اما منتقمی گزینه مورد اعتماد و قابل توجهی است. با توجه به سوابق و آشنایی به باشگاه، ایشان گزینه قابل توجهی است. البته هر یک از اعضا عقاید خودشان را دارند و مدیرعامل هم فقط با رای من انتخاب نمی‌شود اما تا جایی که من می‌دانم، تقریبا همه روی سرپرستی منتقمی متفق‌القول بوده و او را قبول دارند. حالا دیگر این را که آنها روی مدیرعاملی منتقمی هم به اجماع برسند، نمی‌دانم.»

 واکنش بهروز منتقمی هم جالب است. او می‌گوید: «من به حیطه تصمیم‌های هیات‌مدیره ورود نمی‌کنم. تصمیم آنها هر چه که باشد، مورد احترام من است. اگر بخواهیم فوتبال رشد کند، نباید اجبار کنیم که فلان فرد روی کار باشد. در اساسنامه شرکت پرسپولیس هم قید شده که اختیارات را هیات‌مدیره به مدیرعامل می‌دهد. البته بحث اینکه مدیرعامل چقدر اختیار داشته باشد قابل حل و فصل است. اگر مدیرعامل توانایی کافی و اطلاعات لازم از قانون تجارت را داشته باشد که با این وضع موجود کارش را انجام دهد، همه چیز خوب خواهد بود. خود من حساسیتی در این رابطه ندارم. اگر اختیارات بیشتری به مدیرعامل داده شود، هیات‌مدیره راحت‌تر است و در عوض مدیرعامل و یا سرپرست باشگاه باید پاسخگو باشد.»

 اگر وزارت ورزش هم بله را بگوید که احتمالش زیاد است، مدیرعاملی بهروز منتقمی را باید قطعی بدانیم. فقط شاید زمان اعلام این خبر چند روزی به تعویق بیفتد. مثلا تا بعد از بازی پیش‌رو با سپاهان. اینطور که نزدیکان باشگاه خبر داده‌اند و سیاسی هم غیرمستقیم تاییدش کرده بود، پرسپولیسی‌ها معرفی مدیرعامل جدید را گذاشته‌اند برای بعد از بازی با سپاهان.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها