کد خبر: ۲۵۵۴۰۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۰۶ مهر ۱۳۹۳
از امیر قلعه‌نویی پرسیده‌اند که نمی‌ترسد به سرنوشت علی دایی دچار شده و مسوولان باشگاه استقلال او را به زودی کنار بگذارند که او در پاسخ به غیبت بازیکنانش اشاره کرده و چنین گفته است:

    در حال حاضر تیم دوم جدول هستیم، هر مربی که به باشگاه می‌آید نگاهی به بیرون دارد. 8- 7 بازیکن ما امروز(منظورش روز بازی بوده) نبودند و نباید می‌باختیم. 4 شکست در لیگ امسال داشتیم فقط در دیدار مقابل سپاهان مستحق قبول شکست بودیم. نباید در 3 بازی اخیر بازنده می‌شدیم. به هر حال این اتفاقات در فوتبال هست اما طبق فرمولی که برای قهرمانی وجود دارد ما باید از 10 بازی 21 امتیاز می‌گرفتیم که فعلا فقط 3 امتیاز عقبیم، این مساله قابل جبران است، برای ذوب‌آهن هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم خوش‌شانسی‌های آنها ادامه پیدا کند.

قلعه‌نویی مدعی شده در بازی با ذوب آهن 7، 8 بازیکنش را در اختیار نداشته. محاسبات امیر قلعه‌نویی حتی با در نظر گرفتن اینکه خسرو حیدری و جاسم کرار به طور کامل آماده این بازی نبودند نیز غیرواقعی است. طبق محاسباتی که قلعه‌نویی انجام داده استقلال در این بازی 7، 8 بازیکنش را در اختیار نداشته در حالی که تعداد غایبان استقلال به عدد 3 می‌رسد. در این بازی حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان و یعقوب کریمی با استقلال به اصفهان نرفتند و اگر کرار جاسم و خسرو حیدری را که از نیمه دوم وارد ترکیب استقلال شدند میان غایبان قرار دهیم باز هم به عدد 7 و 8 نمی‌رسیم. با ارفاق تیم قلعه‌نویی در این بازی نهایتا 5 بازیکن غایب و آماده نشده در اختیار داشته است.

البته نمی‌شود خسرو حیدری و کرار جاسم را هم در میان غایبان استقلال قرار داد چرا که این دو بازیکن در ترکیب استقلال مقابل ذوب‌آهن قرار گرفتند اما اگر این دو را هم میان غایبان قرار دهیم به عددی که قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی گفت نمی‌رسیم. ظاهرا باخت به ذوب آهن باعث شده قلعه‌نویی در محاسباتش قدری اشتباه کند و مدعی شود استقلالی که 3 غایب داشته در این بازی 8 غایب داشته است. این هم از عجاب گفتار قلعه‌نویی در فصل جاری است که حیرت‌زده‌مان می‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها