کد خبر: ۲۵۵۲۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۶ مهر ۱۳۹۳
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: «پرسپولیس هنوز نقاط ضعف زیادی دارد و باید برای رفع این نقاط ضعف برنامه ریزی کند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رضا شاهرودی درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و انتخاب علی کریمی در تیم ملی صحبت های زیر را انجام داد:

 

* به نظر شما انتخاب علی کریمی به دستیاری کی روش درست بود؟

- علی کریمی انتخاب خوبی بود، او در مقدماتی جام جهانی هم در کنار تیم ملی به عنوان بازیکن حضور داشت و می تواند به تیم ملی کمک کند، ضمن اینکه او این پتانسیل را دارد که بتواند در کنار کی روش در مربیگری تجربه کسب کند. خیلی ها به مدرک مربیگری او گیر می دهند، فکر می کنم کسی که در بوندس لیگای آلمان کار کرده است، مدرک مربیگری B را می گیرد و او باید تلاش کند تا در این فرصت باقی مانده مدرک A را هم دریافت کند.

 

* در شرایطی که درخشان به دنبال این بود که کریمی را به بازی در پرسپولیس ترغیب کند، انتخاب او به عنوان دستیار کی روش عجیب به نظر نمی رسید؟

- اگر او می خواست به میدان بازگردد اشتباه بزرگی را مرتکب می شد. هر کسی یک سن مفید برای بازیگری دارد، تمرینات روز به روز سخت تر می شود و با افزایش سن، بدن بازیکنان تحلیل می رود. کریمی هم کار خوبی کرد که از فوتبال خداحافظی کرد و تصمیم بهتر را زمانی گرفت که روی حرفش پافشاری کرد. درخشان با دعوت از کریمی قصد داشت جو را به نفع خودش کند.

 

* برخی معتقدند کی روش با استفاده از محبوبیت بیش از حد علی کریمی قصد سوءاستفاده از او را دارد...

- علی کریمی محبوبیت زیادی دارد و اگر قصد کی روش هم این چنین باشد، نشان می دهد کی روش آدم باهوشی است. من مطمئنم کریمی می تواند در کنار کی روش تجربیات خوبی کسب و به تیم ملی کمک کند.

 

* پرسپولیس درخشان را چطور دیدید؟

- همانطور که پیش بینی می شد سه بازی نخست درخشان بازی های ساده ای باشند و او توانست از این سه بازی هفت امتیاز کسب کند، گر چه نباید بی انصاف بود، در بازی استقلال خوزستان بسیار خوب بازی کرد و موقعیت های زیادی را به دست آورد، اما در نهایت این پرسپولیس بود که سه امتیاز را کسب کرد. پرسپولیس هنوز نقاط ضعف زیادی دارد و باید برای رفع این نقاط ضعف برنامه ریزی کند، باید در نقاطی که بازیکن از دست داده اند، بازیکنان خوب را جایگزین کنند و نباید فراموش کنند که امسال نماینده ایران در آسیا هم هستند و باید به نحوی یارگیری کنند که در آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها