کد خبر: ۲۵۵۲۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۶ مهر ۱۳۹۳
سرمربی سابق پرسپولیس گفت: ««اون زمان که ما بودیم کسی از این دلسوزی‌‌ها نمی‌کرد. هی می‌گفتیم بازیکن نداریم ولی باشگاه حتی پای برگه مربوط به ماهینی رو امضا هم نکرد!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، علی دایی پس از جدایی از پرسپولیس سکوت کرد و گفت که چون دلش نمی‌خواهد سرخ‌ها دچار حاشیه و مساله‌ای شوند سکوت می‌کند.

 

جدا از بحث محبوبیت دایی در بین هواداران اتفاق‌های اخیر و سکوت دایی باعث شد تا خیلی‌ها به دنبال اظهارنظرهای شهریار باشند.

 

شنیده‌های ما از یک جمع خصوصی و جایی‌که دایی و دوستانش در مورد فوتبال بحث می‌کردند قابل توجه است.

 

دایی كه بدون شک مسایل مربوط به پرسپولیس را پیگیری می‌کند، وقتی متوجه ماجرای ابطال کارت پایان خدمت حسین ماهینی شد، در مورد این موضوع صحبت‌های جالبی مطرح كرد: «اون زمان که ما بودیم کسی از این دلسوزی‌‌ها نمی‌کرد. هی می‌گفتیم بازیکن نداریم و هر کاری کردیم که حسین ماهینی دچار این اتفاق نشه، ولی با وجود تلاش‌های ما، باشگاه حتی پای برگه مربوط به ماهینی رو امضا هم نکرد!»

 

یک مقام مسئول و نزدیک به باشگاه پرسپولیس در مورد تازه شدن داغ دل دایی چنین می‌گوید: «توی اون برهه دایی خیلی تلاش کرد تا این اتفاق برای حسین نیفته ولی حتی پای نامه‌ای که مربوط به دیوان عدالت اداری می‌شد رو امضا نکردن! این در حالی که این روزها آقای سیاسی می‌گه هر کاری که لازم باشه رو انجام می‌ده! نه تنها خوب یارگیری نکردن، چند بازیکن خوب پرسپولیس جدا شدن، بلکه حتی برای حفظ ماهینی و یا پولادی هم کاری انجام ندادن!»

 

در مورد دور همی شهریار و دوستانش صحبت‌های قابل توجه دیگری نیز شنیده‌ می‌شود. مقایسه وضعیت داوری‌ها در زمان سرمربیگری دایی در پرسپولیس تا شرایط فعلی سرخ‌ها سوژه دیگری بود که در مورد آن صحبت شد.

 

اکیپی که مقایسه دوران دایی با دوران بعد از دایی سوژه مهم‌شان بود معتقد بودند که در زمان دایی داورها با پرسپولیس نامهربان بودند و سرخ‌ها در خیلی بازی‌ها مثل دیدار با پدیده و ملوان گل‌هایی خوردند که کاملا ناسالم بود.

 

مقایسه این موضوع با پنالتی که داور در همین بازی آخر برای پرسپولیس گرفت و یا صحنه‌ای که سوشا توپ را بیرون هجده قدم گرفت، صدای دایی را درآورد: «بحث تیم خاص و یا آدم خاصی نیست. من پرسپولیس رو دوست دارم و از خدامه که پرسپولیس موفق بشه. الان هم خداروشکر که داورها خیلی مهربون شدن و بازم خداروشکر که این اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس شده. عذر می‌خوام... این اشتباه‌های داوری همه جای دنیا هست. پیش می‌یاد و اگه هم این جوری شده از بدشانسی من بوده!»

 

یکی از نزدیکان او هم تذکر می‌دهد: «چرا وقتی شما بودین کسی از توی باشگاه اشتباهات داوری را پیگیری نمی‌کرد؟ چرا به شما می‌گفتن سکوت کن و خودشون پیگیری نمی‌کردن؟»

 

آخرین بحث دوستان شهریار در جایی بود که درخشان دو هفته قبل از حضورش در پرسپولیس گفته بود این تیم را با همین بازیکنان قهرمان می‌کند! هر چند که یکی، دو دوست صمیمی دایی کوشیدند تا با سرکوب کردن رفتار دوگانه سرمربی جدید، نظر شهریار را بشنوند ولی پاسخ او فقط یک نیشخند بود: «ببخشید... خداروشکر که محروم‌ها و مصدوم‌ها می‌رسن و خداروشکر که پرسپولیس نتیجه گرفته؟ شک نکن که پرسپولیس برای من از هر چیزی مهمتره!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها