کد خبر: ۲۵۵۰۵۱
زمان انتشار: ۲۱:۳۱     ۰۵ مهر ۱۳۹۳
محمد نصرتي مدافع پيکان اعتقاد دارد تيمش بايد در چند بازي آينده هم پيروز شود تا اعتماد به نفس به تيم بازگردد.
به گزارش 598،نصرتی بعد از برد خوبی که مقابل پدیده در مشهد بدست آوردند مصاحبه ای با "ورزش سه" انجام داد که می خوانید:

جهت باد به ضرر ما بود!

بازی با پدیده خوب بود اما در نیمه اول جهت باد طوری بود که به ضرر ما شد و در همان دقایق اول گل خوردیم.پدیده خوب بازی کردند و اگر زرنگ تر بودند می توانستند بعد از اینکه شیرازه تیم ما از هم پاشید گل بزنند. اما در ادامه ما بیشتر فشار آوردیم و گل مساوی و برتری را زدیم.پدیده هم در پایان بازی 2 موقعیت را از دست داد.

پدیده می توانست پیروز شود

به هر حال شانس هم در فوتبال دخیل است و ما هم توانستیم خوب کار کنیم و بازی را ببریم.البته ما در تمرینات هم خیلی زحمت کشیدیم و با کمی دقت در بازی های قبلی می توانستیم از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم. به نظر من این بازی هم از لحاظ فنی جذاب و خوب بود. از حق نباید بگذریم و می توانم بگویم پدیده می توانست پیروز شود.

هنوز اعتماد به نفس مان برنگشته

در لیگ امسال دومین یا سومین خط دفاعی هستیم و کل تیم در کار دفاعی خوب کار کرده و امیدوارم در بازی های بعدی هم در فاز حمله همه کمک کنند تا بتوانیم در بازی های آینده گل های بیشتری بزنیم. هنوز اعتماد به نفس کامل به تیم ما برنگسته و بعد از چند برد بتوانیم نیم فصل دوم را با اعتماد بیشتری بازی کنیم و راحت تر امتیازات را بگیریم.

عکس کارت پایان خدمتم را منشر کردم

قبل از اینکه بحث سربازی ها مطرح شود من عکس سربازی و کارت پایان خدمتم را در صفحه اینستاگرامم گذاشتم. البته من نمی توانم در این مورد صحبت کنم.

محبوبیت کریمی فاکتور مهمی است

من به علی کریمی تبریک می گویم او از مفاخر فوتبال ماست و از لحاظ روحی می تواند به تیم ملی کمک کند. او محبوبیت زیادی دارد و مسلما همین مساله یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب او توسط کی روش بوده و امیدوارم در این دوره از زندگی اش مشخص شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها