کد خبر: ۲۵۵۰۱۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۰۵ مهر ۱۳۹۳
رئيس کميته داوران از صحبت هاي مهدي تارتار سرمربي گسترش فولاد بعد از بازي با ملوان ناراحت است. تارتار بعد از اين بازي گفته بود که داوران 2 پنالتي را به نفع تيمش نگرفته اند و آنها را به خدا واگذار کرد.
به گزارش 598،اصفهانیان در این باره به "ورزش سه" گفت: من خودم ناظر این بازی بودم و اصلا دوست ندارم درباره دو پنالتی صحبت کنم، می‌ خواهم چیز دیگری بگویم. واقعا این درست است که یک نفر که 100 متر با صحنه فاصله دارد در مورد داوری حرف بزند؟ ما انتظار داریم که آقای تارتار فیلم بازی را می‌ دیدید و با آرامش درباره داوری نظر می‌داد.

او در مورد سنگی که طرفداران ملوان به سر کمک داور بازی زدند هم گفت: واقعا جای تاسف دارد، داور چه گناهی کرده که باید سنگ بخورد. شک نکنید که ما گزارش رفتار تماشاگران را به کمیته انضباطی داده ایم و انتظار داریم آنها بهترین تصمیم را بگیرند.

اصفهانیان در مورد اعتراض بازیکنان استقلال خوزستان به داوری بازیشان برابر پرسپولیس هم گفت: من خودم بازی را ندیدم ولی آقای عسگری به همراه ناظر داوری فیلم بازی را دیدم و تصمیم های داوران را تایید کردند. هم پنالتی که به نفع پرسپولیس اعلام شد درست بود و هم سوشا مکانی در داخل محوطه جریمه توپ را گرفت و حقش اخراج نبود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها