کد خبر: ۲۵۵۰۱۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۰۵ مهر ۱۳۹۳
باران چشمه رئيس تربيت بدني کل نيروهاي مسلح روز گذشته اعلام کرد که ديگر به پرونده سربازها رسيدگي نخواهد شد تا از حاشيه هايي که در اين باره در فوتبال به وجود آمده جلوگيري شود.
به گزارش 598،اما در این بین به نظر می‌رسد بیشترین ضرر را حسین ماهینی و علی حمودی کرده باشند که حالا کارت معافیت آنها باطل شده است و معلوم نیست سرنوشتشان برای ادامه فوتبال چه می‌شود. مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سپاهان در گفت‌وگو با "ورزش سه" اعلام کرد که نسبت به رای سازمان نظام وظیفه اعتراض خواهند کرد: حرف های آقای باران چشمه چیز جدیدی نیست، پیش از این هم آقای تاج به ما اعلام کرده بود که دیگر قرار نیست تا نیم فصل دیگر به پرونده سربازها رسیدگی شود.

او ادامه داد: صددرصد به پرونده سربازها شکایت خواهیم کرد، بالاخره باشگاه روی علی حمودی حساب کرده و ما باید تکلیف خودمان را بدانیم. ما اطلاعی نداشتیم که علی حمودی مشکل سربازی دارد و باید حکمی برای آنها صادر شود که باشگاه ها صدمه نبینند.

او در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار است که محرومیت حمودی بخشیده شود یا نه هم گفت: نه من امیدوار نیستم، بهتر بگویم نه امیدوارم نه ناامید. در بلاتکلیفی هستیم و نمی‌ دانیم چه اتفاقی می‌ افتد.

او در مورد اینکه آینده فوتبال حمودی نابود می‌ شود هم گفت: فکر نمی‌ کنم آینده فوتبال ما نابود شود چون او باید در تیم های نظامی بازی کند. این وسط باشگاه سپاهان ضربه می‌بیند که هم بازیکنش را از دست داده و دیگر نمی‌ تواند بازیکنی در حد او بگیرد. مگر چند بازیکن مثل حمودی داریم که بتوانیم خارج از فصل نقل و انتقالات آن را جذب کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها