کد خبر: ۲۵۴۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۱۵ آبان ۱۳۹۰
یک پایگاه عرب زبان با اشاره به خشم ساکنان زادگاه دیکتاتور مقتول از علاقه شدید طرفداران وی خبر داده و درباره به راه افتادن حمام خون در لیبی به سبب انگیزه های انتقامجویانه آنها هشدار داده است.

به گزارش598 به نقل از  مهر، پایگاه میدل ایست آنلاین در مطلبی با عنوان "قذافی رفته است، اما سرت، خونش را فراموش نکرده است" بیان کرد: خشم مردم زادگاه قذافی همانند آتش زیر خاکستر است به ویژه اینکه عشیره اش اعلام کرده اند که خونهای فاسد، لیبی را برای مدتها مسموم خواهند کرد.

این پایگاه می افزاید: پس از گذشت دو هفته از کشته شدن معمر قذافی، عشیره های طرفدار وی در سرت نمی توانند خشم خود را در عمل ابراز کنند، اما به خوبی می توان نفرت آنها از انقلابیون را مشاهده کرد.

"ابومحمد" یکی از افراد عشیره قذافی گفت : اگر فردی از اعضای قبیله ات ظالمانه کشته شود، آیا می توان آن را فراموش کرد؟ هرگز فراموش نخواهد شد، دشمنی های خونین باقی می ماند.

وی افزود: بزرگان قبیله ما به طرابلس رفتند تا جسد معمر را تحویل بگیرند، اما اهالی مصراته مخالفت کردند در حالی که ما قبر معمر را هم آماده کرده بودیم.

شخص دیگری که در کنار ابومحمد است می گوید: آنها(شورای انتقالی لیبی) از مرده قذافی هم می ترسند، زیرا می دانند اگر مردم مکان قبر را بدانند انقلاب رخ می دهد.

عبدالله یکی دیگر از جوانان قبیله القذاذفه گفـت : لیبی ساختار قبیله ای دارد و اگر میان قبایل مصالحه صورت نگیرد، حمام خون به راه می افتد.

ابونجیب یکی دیگر از ساکنان سرت که هم اکنون با افراد عشیره اش در صحرا به سر می برد هم بیان کرد: اگر حقوق مسلم من داده نشود دست به کشتار می زنم.

پایگاه مذکور در ادامه بیان کرد: مردم سرت دشمنی خاصی با انقلابیون به ویژه انقلابیون مصراته دارند، زیرا آنها به شدت قبور طرفداران قذافی را هتک حرمت کردند.

این پایگاه ذکر کرد: بیشتر ساکنان در سرت طرفدار قذافی هستند و هنوز به طور مخفیانه عکسهای معمر قذافی را در حجره های خود دارند و نام رهبر شهید بر آن نهاده اند.

پایگاه مذکور می افزاید: دختر کوچکی از ساکنان سرت که هم اکنون به اتفاق خانواده اش در وادی الجرف زندگی می کند چهار انگشت خود بالا می برد و می گوید: چیزهایی که برای ما مهم است عبارتند از خدا، معمر، لیبی. ما در دوره معمر زندگی خوبی داشتیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها