کد خبر: ۲۵۴۷۲۲
زمان انتشار: ۰۰:۴۵     ۰۵ مهر ۱۳۹۳
ولادیمیر پوتین و حسن روحانی، روسای جمهور روسیه و ایران در مذاکرات در آستاراخان در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) مسئله تقویت روابط تجاری و اقتصادی و مسائل مهم بین المللی را مورد بحث قرار خواهند داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: رؤسای جمهور ایران در حاشیه نشست سران کشورهای ساحلی دریای خزر درباره روابط دو جانبه، انرژی هسته‌ای و برخی دیگر از موضوعات بین‌المللی و منطقه‌ای گفتگو خواهند کرد.

به گزارش ریانووستی، ولادیمیر پوتین و حسن روحانی، روسای جمهور روسیه و ایران در مذاکرات در آستاراخان در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) مسئله تقویت روابط تجاری و اقتصادی و مسائل مهم بین المللی را مورد بحث قرار خواهند داد.

روز جمعه یوری اوشاکوف، دستیار ریاست جمهوری در یک جلسه مطبوعاتی در مسکو این مطلب را اعلام کرد.

اوشاکوف گفت: "ما با آقای روحانی اخیرا در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای روز 12 سپتامبر ملاقات داشتیم. اکنون به مانند گذشته می‌خواهیم مسئله تقویت روابط تجاری و اقتصادی را مطرح کنیم".

روسای جمهور روسیه و ایران در این نشست به خصوص نتایج نشست کمیسیون میان دولتی را مورد بحث قرار خواهند داد.

دستیار ریاست جمهوری روسیه گفت: "در این دیدار مسئله همکاری در زمینه انرژی هسته‌ای مسالت آمیز و همچنین تعدادی از موضوعات منطقه ای و بین المللی مورد علاقه برای مسکو و تهران به ویژه مسایل افغانستان، سوریه، عراق، برنامه هسته ای ایران، حل و فصل مناقشه های خاور میانه ای، همکاری های ضد تروریستی مورد بحث قرار خواهد گرفت."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها