کد خبر: ۲۵۴۵۹۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۲     ۰۳ مهر ۱۳۹۳

به گزارش 598،حسین ماهینی محروم شد. آن هم درست موقعی که به قول معروف داشت رو می‌آمد! در این دو بازی اخیر، بهترین «ماهینی» پرسپولیس را دیدیم اما پرسپولیس حالا باید برای او دنبال جانشین باشد. جانشینی که هم مطمئن باشد و هم بازی در دفاع راست را تا آخر فصل دوام بیاورد.

این باشگاه البته به پذیرش واقعیت‌ها عادت نکرده. برای همین است که پیش از اینکه به فکر بازیکن جانشین باشد، بیراهه‌ای را می‌جوید که بتواند از آن طریق حسین ماهینی را به ترکیب پرسپولیس بازگرداند. خود ماهینی هم به هر قیمتی شده، می‌خواهد در پرسپولیس بماند.

 به همین خاطر بود که دیروز صبح راهی باشگاه شد تا از آقای سرپرست چاره‌جویی کند. خواسته ماهینی این بود که باشگاه ترتیبی بدهد که دست‌کم تا نیم‌فصل بتواند برای پرسپولیس بازی کند و بهروز منتقمی هم قول داد که همه تلاشش را برای رسیدن به این هدف، به کار بگیرد.

کمی بعد، سرپرست و رییس هیات‌مدیره باشگاه به قصد سازمان لیگ شال و کلاه کردند تا در مورد وضعیت حسین ماهینی با رییس سازمان لیگ صحبتی داشته باشند. پیش از حضور در سازمان لیگ، منتقمی گفت درباره محرومیت ماهینی هنوز ابلاغیه‌ای به باشگاه نرسیده و سیاسی هم این‌طور پاسخ‌مان را داد: «اجازه بدهید بعد از جلسه که همه چیز روشن شد، صحبت کنم.»

در بازگشت اما هیچ حرفی نزد و سرپرست باشگاه هم گفت: «منتظر نامه رسمی سازمان لیگ بودیم که آن را الان دریافت کردیم. ناامید نیستیم. در چارچوب قانون موضوع را پیگیر می‌شویم و در نهایت هر چیزی که مراجع قانونی حکم ‌کنند، اجرا می‌شود.»

پرسپولیسی‌ها اما ناامید نیستند. آنها راه تازه‌ای را در پیش گرفته‌اند و شدیدا در تلاش‌اند تا مسوولان حوزه نظام وظیفه و سازمان لیگ را متقاعد کنند که دست‌کم تا نیم‌فصل اجازه بازی به حسین ماهینی داده شود. در همین رابطه قرار است امروز جلسه‌ای با حضور مسوولان حقوقی باشگاه و مسوولان نظام وظیفه برگزار و راهکارهای ارائه شده از سوی پرسپولیسی‌ها بررسی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها