کد خبر: ۲۵۴۵۹۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۰۳ مهر ۱۳۹۳

به گزارش 598،استقلال با کمبود بازیکن مواجه است و با توجه به اینکه یعقوب کریمی تازه از سفر کره جنوبی به تهران بازگشته و میزان آمادگی‌اش مشخص نیست احتمال می‌رود که این بازیکن در ترکیب اصلی قرار نگیرد.

امیر قلعه‌نویی اما این بازیکن چپ پا را با خود به اصفهان خواهد برد. یعقوب بازیکنی است که با فضای بازی در اصفهان کاملا آشنا است و می‌تواند عصای دست قلعه‌نویی باشد. اگرچه ممکن است کریمی برای دقایق کوتاهی به میدان برود اما به طور قطع قلعه‌نویی این بازیکن را مقابل ذوب‌آهن در ترکیب قرار خواهد داد. کریمی در پست گوش چپ به کار استقلال می‌آید. البته در بازی‌های اخیر این بازیکن در پست دفاع چپ به میدان رفت که عملکرد مطلوبی داشت اما با توجه به اینکه او مدت‌ها در تمرینات استقلال نبوده و نوری هم در دفاع چپ عملکرد چندان بدی نداشته به نظر می‌رسد استقلال با همان رویه پیش برود و امیر قلعه‌نویی که نقش اول این انتخاب‌ها را بازی می‌کند کریمی را در پست‌های دیگر به کار بگیرد.

در آن سوی میدان نیز محسن مسلمان همین شرایط را دارد. دست یحیی هم خالی است و در نبود قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان می‌توانست نقش بازیساز را هم ایفا کند اما این بازیکن هم تازه از کره بازگشته و شاید شرایط حضور در ترکیب اصلی را نداشته باشد. به طور قطع اما یحیی گل‌محمدی هم روی مسلمان به‌عنوان یک بازیکن تعویضی حساب می‌کند و شاید در نیمه دوم او را که از سرعت قابل توجهی برخوردار است در ترکیب اصلی ببینیم. حضور مسلمان در ترکیب ذوب‌آهن البته زحمت استقلال را هم بیشتر می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها