کد خبر: ۲۵۴۵۹۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
به گزارش 598،سوشا مکانی در بازی با راه‌آهن در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار گرفت و تصمیم حمید درخشان این بود که نیلسون دروازه‌بان برزیلی تیمش را نیمکت‌نشین کند. پرسپولیس، راه‌آهن را برد و حالا این هفته میزبان استقلال خوزستان است…

نظرت درمورد بازی با استقلال خوزستان چیست؟

این بازی هم یکی دیگر از فینال‌های پرسپولیس در لیگ امسال است. ما باید از هر بازی حداکثر امتیاز را بگیریم و امتیاز از دست دادن در این شرایط تبعات جبران‌ناپذیری برای پرسپولیس خواهد داشت. هر تیمی که جلوی ما قرار می‌گیرد انگیزه زیادی دارد و این کار ما را سخت می‌کند ولی با این حال امیدوارم 3 امتیاز این بازی را هم بگیریم.

خبر حضور علی کریمی در تمرینات پرسپولیس مثل بمب ترکید.

او جزو اسطوره‌های فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است. حضور کریمی بیشتر از اینکه از لحاظ فنی برای پرسپولیس مهم باشد از لحاظ روحی مهم است و او به همه بازیکنان انگیزه می‌دهد. من دوست دارم کریمی دوباره بازی کند ولی ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم.

می‌گویند نیلسون بابت نیمکت‌نشینی ناراحت است، می‌گویند او رفتار دوگانه‌ای دارد؛ نظر تو چیست؟

من در مورد این مسائل نظری ندارم و هر فردی مسئول رفتار خودش است اما اینکه می‌گویند نیلسون رفتار دوگانه دارد را قبول ندارم. او به‌صورت حرفه‌ای تمرین می‌کند و هر وقت بازی کند نهایت تلاش خودش را انجام می‌دهد و هر وقت هم بازی نکند دلش با پرسپولیس است.

بعضی از بازیکنان پرسپولیس در روزهای اخیر با کنایه درمورد علی دایی صحبت کرده‌اند و مصاحبه حقیقی هم سروصدای زیادی به‌پا کرد.
هر فردی می‌تواند نظرش را بگوید ولی به نظر من که علی دایی از جانش برای پرسپولیس مایه گذاشت و من افتخار می‌کنم که شاگرد او بودم. حالا هم حمید درخشان سرمربی تیم ماست و همه باید برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم. پرسپولیس در تاریخ باشگاه خود افراد خوشنام، زیاد دارد و هدف همه باید موفقیت پرسپولیس باشد.

برخی از منتقدان دایی می‌گویند او در تمرینات روزنامه می‌خواند!

اصلاً این‌طور نبود و دایی هیچ‌وقت در زمان تمرین روزنامه نمی‌خواند. من هیچ‌‌وقت چنین چیزی را ندیدم.

در مورد تیم ملی صحبت کن. بعد از خط خوردن قبل از جام جهانی دوباره دعوت شدی؟

من از تیم ملی خط نخوردم بلکه کنار رفتم(!) حتی آقای گاسپارت هم به من گفت که کنار گذاشتنم به خاطر این بود که در بازی اول محروم بودم. الان هم جام ملت های آسیا هدف نزدیک من است و اهداف بزرگتری هم دارم…

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها