کد خبر: ۲۵۴۵۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
به گزارش 598،محرومیت حسین ماهینی از ادامه مسابقات لیگ به خاطر ابطال کارت معافیت سربازی باعث شد حمیدرضا علی‌عسگری به پست سابق خود، دفاع راست، برگردد.

شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با استقلال خوزستان چطور است؟

هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم اما یک خبر بد باعث شد بدبیاری‌های تیم در این فصل تکمیل شود. باطل شدن کارت معافیت ماهینی خبر بدی برای همه ما بود و امیدوارم مشکل حسین به زودی حل شود چرا که تیم خیلی به او احتیاج دارد. سعی می‌کنم در سمت راست خط دفاع جایگزین خوبی برای ماهینی باشم.

در حقیقت پست دفاع راست، پست اصلی تو به شمار می‌رود. این‌طور نیست؟

راستش در این چند سال آنقدر پست عوض کرده‌ام که خودم هم نمی‌دانم پست اصلی‌ام چیست. از قول من بنویسید برای بازی در هیچ پستی مشکل ندارم!

تو هم مثل یکسری دیگر از بازیکنان پرسپولیس تا حدی احیا شده‌ای!

من اگر در ترکیب پرسپولیس نبودم، به خاطر مصدومیت بود. در بازی با نفت مسجدسلیمان بعد از یک ماه دوری از میادین به میدان رفتم و به این خاطر چندان خوب بازی نکردم. در بازی با راه‌آهن شرایطم خیلی بهتر شد و تلاش می‌کنم این روند ادامه پیدا کند تا ان‌شاءا… در لیست بعدی کروش باشم.

حضور علی کریمی در تمرینات پرسپولیس تأثیرگذار بود؟

شخصیت بزرگ و محبوبی چون علی کریمی حضورش در کنار پرسپولیس می‌تواند از تمامی جهات تأثیر مثبت بگذارد. یکی از افتخارات خود من این است که کنار علی‌آقا چند سال فوتبال بازی کرده‌ام و الان هم خوشحال هستم که او کنار تیم است.

چقدر امیدوارید با شکست استقلال خوزستان به صدر جدول نزدیک شوید؟

مطمئن باشید بازی راحتی مقابل استقلال خوزستان نخواهیم داشت و با حریف دونده و سختکوشی روبه‌رو هستیم. با این حال به کسب 3 امتیاز در این مسابقه خوش‌بین هستم و مطمئنم استقلال هم مقابل ذوب‌آهن شکست خواهد خورد. نیم‌فصل نشده، خودمان را به صدر جدول خواهیم رساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها