کد خبر: ۲۵۴۴۳۳
زمان انتشار: ۰۰:۵۲     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
مدیر آموزش و پرورش آمل از ساخت پهپاد توسط دانش‌آموز پسر پایه دوم متوسطه این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، حمید محمدنسب امشب در نشست شورای اداری این شهرستان در جمع مدیران و مسئولان اظهار داشت: آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه جامعه در جهت تعلیم و تربیت افراد است.

وی با اشاره به تاکیدات فراوان رهبر انقلاب در زمینه توجه به امر تعلیم و تربیت ادامه داد: آموزش و پرورش تنها وزارتخانه‌ای است که در سال‌ جاری افزایش بودجه داشته که این مهم نشان از همت و دیدگاه بلند دولت تدبیر و امید دارد.

این مسئول با اعلام اینکه در سال‌ جاری رخداد بی‌سابقه‌ای در این شهرستان از سوی دانش‌آموزان حاصل شد، گفت: کسب رتبه 9 کنکور سراسری به همراه به‌ دست آوردن 12 رتبه زیر 100 در این ماراتن بزرگ علمی کشور توانسته آمل را به یکی از شاخص‌ترین شهرهای مازندران تبدیل کند که در کنار آن نیز باید از کسب مدال‌های نقره و برنز دانش‌آموزان مستعد آملی در المپیادهای کشوری نام برد.

محمدنسب با اشاره به ساخت پهپاد توسط دانش‌آموز پسر پایه دوم متوسطه این شهرستان اذعان داشت: در حوزه پژوهشی نیز آمل شهری است که مسئولان استانی از طرح‌های آن برای اجرایی کردن در دیگر شهرستان‌ها الگوبرداری دارند.

این مسئول، مدرسه قرآنی آمل را از شاخص‌ترین مدارس قرآنی مازندران دانست و خاطرنشان کرد: در زمان رکود پروژه‌های کشور اداره آموزش و پرورش این شهرستان توانست دست به ساخت، بهسازی و ترمیم سه پروژه بزرگ مدرسه امام جعفر صادق (ع)، ساخت سالن ورزشی سرپوشیده شهید خانزاد و دو نمازخانه مجهز بزند و آن را در هفته دولت امسال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری برساند.

مدیر آموزش و پرورش آمل تابستان امسال را برای این نهاد بسیار پرکار دانست و گفت: در اقدامی گسترده امسال 4 هزار و 424 پرسنل فرهنگی این شهرستان در کلاس‌های ضمن خدمت حضوری فعال داشتند.

وی با اعلام برگزاری آیین زنگ مهر و مقاومت مدارس شهرستان آمل در نخستین روز مهر ماه 93 در دبیرستان دخترانه عصمتیه این شهرستان که با حضور مسئولان شهری و استانی همراه بو، از فعالیت 58 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف این شهرستان خبر داد.

محمدنسب خاطرنشان کرد: 5 هزار و 111 دانش‌آموز کلاس اولی این شهرستان هم 31 شهریور ماه امسال به مناسبت بازگشایی مدارس روانه کلاس‌های درس شدند.

وی بیان کرد: این دانش‌آموزان با به صدا درآمدن زنگ شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان کلاس اولی که به صورت نمادین در دبستان شهید لاری نواخته شد، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها