کد خبر: ۲۵۴۳۸۴
زمان انتشار: ۲۳:۰۵     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
قاسم حدادي فر به خاطر محروميت بازي با استقلال را از دست داد و بايد اين بازي را از بيرون تماشا کند.اين بازيکن بار ديگر از سوي کي روش به تيم ملي دعوت شد.
به گزارش 598،حدادی فر در همین خصوص به "ورزش سه" گفت: خیلی دوست داشتم جلوی استقلال بازی کنم اما بدشانسی آوردم و محروم شدم. مقابل استقلال به خاطر 3 کارته شدن نمی توانم بازی کنم که خیلی ناراحت شدم.امیدوارم بچه ها مقابل استقلال بازی خوبی انجام دهند و بتوانیم در اصفهان 3 امتیاز را بگیریم. ما به این برد نیاز داریم و بچه ها با انگیزه زیادی بازی خواهند کرد. ما می توانیم به هدف مان برسیم و جلوی استقلال بازی خوبی انجام دهیم.استقلال هم بعد 2 باخت به برد نیاز دارد وجلوی ما خوب بازی می کنند. به نظر من بازی جذابی می شود و دو تیم فوتبال بازی می کنند.

او از داوری بازی با گسترش به خاطر کارت زردی که گرفت ناراحت بود و ادامه داد: جلوی گسترش فولاد بازی خوبی انجام دادیم و متاسفانه در آخرین دقایق برد را با باخت عوض کردیم. واقعا هنوز در شوک هستیم و خودم باور نمی شود در این بازی باختیم.واقعا از لحاظ فنی فوتبال خوبی ارائه کردیم و در بازی های بعدی بهتر هم می شویم.در بازی با گسترش روی من خطا شد اما داور خطا نگرفت و به من کارت زرد داد. من هم به داور گفتم اگر تشخیص دادید که خطا نیست پس کارت زرد هم نباید بدهید. امیدوارم در بازی های بعدی مشکل نتیجه گیری هم برطرف شود.

حدادی فر از تمدید قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال گفت:ماندن کی روش در تیم ملی به نفع ایران است و حضورش در تیم ملی از اتفاقات خوب است. کی روش در این مدت شناخت خوبی از تیم ملی بدست آورده و فکر می کنم می تواند به تیم ملی در جام ملت های آسیا موفق شود. امیدورام خودم را باز هم در تیم ملی ثابت کنم و انگیزه زیادی دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها