کد خبر: ۲۵۴۳۷۴
زمان انتشار: ۲۲:۵۷     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
تلاش باشگاه منچستريونايتد براي به خدمت گرفتن جرارد پيکه، مدافع بارسا، ممکن است به دليل عدم رضايت همسر اين ملي پوش اسپانيايي، به بن بست بخورد.
به گزارش 598،به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که این فصل با مشکلات زیادی در خط دفاعی دست به گریبان است و این هفته 5 گل از لسترسیتی دریافت کرد. به همین دلیل آنها قصد دارند جرارد پیکه را که این فصل در نوکمپ نیمکت نشین شده را به الدترافورد برگردانند.

اما در این بین، همسر پیکه، تمایلی به ترک بارسلونا و رفتن به منچستر ندارد. آنها منتظر به دنیا آمدن فرزند دوم شان هستند و این تغییر محل زندگی می تواند دردسرهایی برای آنها ایجاد کند.



این در حالی است که پیکه از شرایطش در بارسا راضی نیست و از سوی دیگر، دورنمای کار زیر نظر لوئیس فان خال برای او جذاب است. او از 13 سالگی فان خال را می شناسد؛ زمانی که سرمربی هلندی هدایت بارسا را برعهده داشت و به کار کردن زیر نظر او در الدترافورد، باشگاه سابقش، چندان بی میل نیست.

البته انریکه به تازگی اعلام کرد که پیکه اندک اندک به روزهای خوبش برمی گردد و می تواند مانند گذشته به بارسا کمک کند. به هر حال باید منتظر ماند و دید در ماه های آینده تغییری در شرایط او ایجاد خواهد شد یا خیر؛ وگرنه ممکن است در ژانویه اتفاقات دیگری رخ بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها