کد خبر: ۲۵۴۳۷۲
زمان انتشار: ۲۲:۵۶     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
تيم‌هاي مختلف در زمينه اعزام بازيکنان مشمول خود جهت سپري کردن خدمت مقدس سربازي گهگاه دچار تخلفاتي شده اند که برخي از اين تخلفات به صورت شکست 3 ـ صفر جريمه عملکرد آنها بوده است.
به گزارش 598،به گزارش "ورزش سه"، در سال 1364 رضا عابدیان مهاجم 20 ساله پرسپولیس که در سال 62 دیپلم خود را گرفته و در سال 63 مشمول شده بود، در سه بازی برای پرسپولیس به میدان رفت و کمیته انضباطی حکم شکست 3 ـ صفر را برای پرسپولیس در این 3بازی ثبت کرد. در این 3 بازی تیم پرسپولیس صاحب 2 پیروزی، یک باخت، 5 گل زده و یک گل خورده شده بود.

پرسپولیس با این باخت در نوع خود از مقام اول گروه به مقام پنجم رسید و از صعود به مرحله بعد بازماند. در سال های مختلف بعضی از تخلفات دیگر گریبان تیم ها را گرفته است.

بهمن کردانی یکی از این نفرات است که حضورش در سال 1356 در دیدار برابر پرسپولیس که با پیروزی شهباز به پایان رسید، منجر به شکست انضباطی 3 ـ صفر این تیم شد و تیم پرستاره شهباز را تا کسب مقام دهم در جدول رده‌بندی لیگ تنزل داد.

یکی دیگر از مهمترین تخلفات مربوط به نظام وظیفه عمومی مربوط به سال های دهه 60 و روزهای دفاع مقدس است که براساس آن برخی از بازیکنان در سال چهارم دبیرستان تا سه سال خود را مردود می‌کردند و سرانجام با مدرک دیپلم ردی به خدمت سربازی می‌رفتند. یکی از این نفرات مجید نامجومطلق بود که در سال 1363 دیپلم گرفت و در سال 1366 به خدمت سربازی رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها