کد خبر: ۲۵۴۳۳۱
زمان انتشار: ۲۲:۰۰     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
در 6 سال اخير،هيچ زميني به اندازه زمين مالاگا براي بارسلونا خوش يمن نبوده است. تنها ورزشگاه سانچيس پيسخوان سويا تا حدي از اين لحاظ با ورزشگاه لارزالدا قابل مقايسه است
به گزارش 598،به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب و تا ساعاتی دیگر، به مصاف مالاگا خواهد رفت تا بازی پنجم خود در لالیگا را برگزار کند. اما جالب است بدانید که از فصل 2008-2009 که مالاگا به لالیگا بازگشت؛ تاکنون بارسا 7 بار در ورزشگاه "لارزالدا" به میدان رفته و هر 7 بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

هیچ زمینی به اندازه زمین مالاگا برای بارسلونا خوش یمن نبوده است. تنها ورزشگاه سانچیس پیسخوان سویا تا حدی از این لحاظ با ورزشگاه لارزالدا قابل مقایسه است. بارسا در زمین سویا در 6 بازی اخیر 16 امتیاز کسب کرده است.

بارسلونا در این 7 بازی، 17 گل به مالاگا زده و تنها 4 گل دریافت داشته است. بهترین برد بارسا در زمین مالاگا، بر می گردد به بازی برگشت کوپا دل ری سال 2013، که بارسا با نتیجه 4-2 بر میزبانش غلبه کرد. بازی رفت در نوکمپ 2-2 مساوی شده بود.

نکته جالب دیگر اینکه، لوئیس انریکه سرمربی بارسا که فصل پیش هدایت سلتا را بر عهده داشت؛ فصل گذشته با این تیم در زمین مالاگا به برتری 5-0 دست یافته بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها