کد خبر: ۲۵۴۳۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
تغییرات در لیست پرسپولیس حتمی است و در نیم فصل دوم با تیمی دگرگون شده مواجه خواهیم بود.
 
به گزارش خبرآنلاین، حمید درخشان به محض ورود به پرسپولیس نیز نوید تغییرات را داده بود اما میزان آن را مشخص نکرد. او بیشتر دوست داشت القا کند که تیم تحت هدایتش، به تقویت نیاز دارد اما تقویت ترکیب اصلی.

با این حال سرخپوشان کار را با همان بازیکنان علی دایی و لیست نه چندان قدرتمندی که داشت، استارت زدند. در بازی های ابتدای فصل شرایط آن طور که دایی فکر می کرد پیش نرفت و به صورت شفاف، پرسپولیس از جوانگرایی به این شکل، متضرر شد.  
 
موضوع بعدی، افزایش تعداد مصدومان و محرومان پرسپولیس بود. ماجرای پیام صادقیان و ضربه کف دست او به سینه محمدرضا اکبریان داور دیدار با فولاد به کنار، رضا نوروزی نیز بعد از دیدار با ملوان بندرانزلی دچار پارگی رباط صلیبی شد و سپس نوبت به حسین ماهینی رسید تا کارت معافیت از خدمتش باطل شود.

این شرایط، درخشان را حسابی نگران آینده کرد ولی از سوی دیگر، احتمال خرید بازیکن جدید را چندبرابر کرد. گفته می شود کادرفنی پرسپولیس یک لیست خرید پرو پیمان دارد و جدا از جذب بازیکنان جدید، قرار را بر معاوضه بازیکن هم گذاشته است. با این حساب نیم فصل دوم، یک پرسپولیس کاملا متفاوت را خواهیم دید. تیمی که نیمی از بازیکنان ترکیب اصلی خود را از دست می دهد و طور دیگری فوتبال بازی خواهد کرد.

نکته دیگر هم این است که درخشان فعلا نمی تواند بازیکنی جذب کند. او باید برای جذب بازیکن، به بودجه باشگاه هم دقت کند. پرسپولیس فقط می توانست در این فصل و با توجه به قانون سقف بودجه، 18 میلیارد تومان هزینه کند.

قرارداد دایی به تنهایی 2 میلیارد و 100 میلیون تومان بود که در ابتدا این قرارداد باید از کل حساب های پرسپولیس کسر شود و سپس با روشن شدن تکلیف بازیکنانی که از لیست خارج خواهند شد مثل حسین ماهینی و رضا نوروزی، پرسپولیسی ها می توانند اقدام به جذب بازیکن جدید کنند.

جالب اینکه درخشان به خاطر ناامیدی از شرایطی که به وجود آمده، از چند بازیکن امید پرسپولیس خواست در تمرینات قبل از بازی با استقلال خوزستان شرکت کند. این موضوع نشان دهنده شرایط بحرانی پرسپولیس در بحث بازیکن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها