کد خبر: ۲۵۴۲۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از سازمان نظام وظیفه درخواست می‌کنم محرومیت بازیکنان سرباز را به پایان فصل موکول کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: تمرین‌های لازم را برای این بازی انجام دادیم و امیدوارم روز خوب‌مان باشد و بتوانیم نتیجه بگیریم و در حد نام پرسپولیس باشیم.

وی با اشاره به مشکل کارت پایان خدمت برخی بازیکنان گفت:: از همه می‌خواهم برای حل مشکل بازیکنان سرباز به ما کمک کنند. تنها هم در مورد بازیکنان پرسپولیس صحبت نمی‌کنم، همه باشگاه‌ها از جمله فولاد که باید در لیگ قهرمانان شرکت کند، هزینه کرده‌اند و برای این بازیکنان پول داده‌اند که از نبودن آنها ضربه می‌خوریم. این موضوع حتی به تیم ملی ما هم ضربه می‌زند. 

در خشان ادامه داد: سردار باران‌چشمه همیشه عنایت ویژه‌ای به ورزشکاران داشته و از ایشان درخواست می‌کنم با توجه به هزینه‌هایی که برای این بازیکنان شده، محرومیت بازیکنان را به بعد از فصل موکول کنند. این بازیکنان،‌بازیکنان ملی هستند و محرومیت آنها پس از پایان فصل هم به باشگاه‌ها کمک می‌کند و هم به تیم ملی.

سرمربی پرسپولیس در مورد استفاده چرخشی از دروازه‌بانان گفت: اگر دروازه‌بان اشتباهی کند که در بازی به تیم لطمه بزند او را از بازی بعد محروم می‌کنم و دروازه‌بانی که اشتباهی نکند از او حمایت می‌کنم و جایش را به دیگری نمی‌دهم.

درخشان تاکید کرد: ما استقلال خوزستان را آنالیز کردیم و می‌دانیم چه نقاط ضعف و قوتی دارد. 

وی در مورد جذب بازیکن در نیم‌فصل گفت: حتما این کار را خواهیم کرد. ما نیاز داریم تیم را تقویت کنیم. در هر 3 پست نیاز داریم تیم‌مان تقویت شود و به همین خاطر تلاش می‌کنیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و اگر بازیکنانی که مدنظر من هستند در ترکیب تاکتیکی من قرار بگیرند مطمئنا در تیم می‌مانند.

درخشان درباره علی کریمی عنوان کرد: خیلی خوشحالم که کریمی به تمرین ما آمد اما نکته مبهم این قضیه این است که خود کریمی باید درباره این مسئله تصمیم بگیرد. ما استقبال کردیم و کریمی در تمرینات ما حضور دارد اما کسی که آخرین تصمیم را می‌گیرد خودش است و خودش باید در مورد بازی کردن و برگشتن تصمیم بگیرد.

وی افزود: هواداران خیلی دوست دارند این اتفاق بیفتد ولی اولین و آخرین نفری که تصمیم می‌گیرد خودِ کریمی است که می‌تواند جواب این احساسات را بدهد منطقی هست یا نیست. در واقع همه چیز به خودش برمی‌گردد و ما دستش را باز گذاشتیم که خودش تصمیم بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها