کد خبر: ۲۵۳۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۴ آبان ۱۳۹۰
199نفر که قرار بود پس از عزیمت به سوریه عازم مکه شوند در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد متوجه شدند که چنین پروازی وجود ندارد و آن ها مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

به گزارش 598 به نقل از خراسان، چند روز قبل تعداد زیادی از افرادی که با پرداخت مبالغ میلیونی قصد داشتند از طریق دمشق به مکه مکرمه بروند در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد حاضر شدند اما دریافتند که مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند و اصلا چنین پروازی به مقصد دمشق وجود ندارد.

این افراد که 199 نفر بودند منتظر رسیدن پرواز گرگان - مشهد بودند که با 3 ساعت تاخیر انجام شده بود اما آن ها حتی به اطلاعات پرواز فرودگاه هم اطمینان نداشتند و می گفتند مدیران کاروان از ما خواسته اند که ساعت 9 شب در فرودگاه باشیم چرا که قرار است با هواپیمایی که از گرگان به مشهد می آید و از اینجا به دمشق پرواز می کند عازم سوریه شویم.

این گزارش حاکی است: در پی تماس شهروندان درباره این پرواز خبرنگار خراسان عصر روز گذشته با اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد تماس گرفت. فردی که به تلفن پاسخ داد گفت: چند روز قبل از آن که تعداد زیادی از شهروندان به فرودگاه مراجعه کنند افرادی با اطلاعات پرواز تماس می گرفتند و درباره پرواز دمشق سوال می کردند اما هر چه ما به آن ها می گفتیم چنین پروازی اصلا وجود ندارد باورشان نمی شد. وی افزود: افراد کلاهبردار در تماس با فرودگاه متوجه شده بودند که پرواز گرگان با 3 ساعت تاخیر انجام می شود و از همین موضوع نیز سوء استفاده کرده و به طعمه های خود اعلام کرده بودند قرار است با همان پروازی که با تاخیر انجام شده است به دمشق و از آن جا به مکه اعزام شوند و این افراد نیز منتظر بازگشت هواپیمایی بودند که با تاخیر به گرگان پرواز کرده بود. وی اضافه کرد: طبق گفته افرادی که مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند هر کدام از آن ها مبالغی از 2میلیون تا 8 میلیون تومان برای اعزام به مکه پرداخت کرده بودند. وی گفت: این افراد 199 نفر بودند و عاملان کلاهبرداری حتی تا ساعتی قبل از موعد مقرری که به آنان وعده داده بودند شهروندان را امیدوار به اعزام می کردند. وی تصریح کرد: از چند روز قبل که این تماس ها با اطلاعات پرواز فرودگاه انجام شد ما مراتب را به مسئولان و مدیران فرودگاه اطلاع دادیم تا موضوع تحت پیگیری قرار گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها