کد خبر: ۲۵۳۴۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
تعداد افرادی که برای خرید گوشی های ایفون امسال در مقابل فروشگاه های اپل صف کشیده اند از هر سال دیگری بیشتر بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بازار خبر ؛ دروز جمع بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی های هوشمند اپل در جلوی فروشگاه‌های اپل در سرتاسر دنیا صف کشیدند تا بتوانند اولین کسانی باشند که آیفون‌های جدید اپل را تصاحب می‌کنند. برخی افراد از شب قبل از آن در صف ها حضور داشتند و برخی دیگر نیز از چندین هفته قبل برای گرفتن آیفون جدید صف تشکیل داده بودند. تحلیل ها نشان می‌دهد که صف‌های مردمی برای خرید آیفون 6 و 6 پلاس طولانی‌ترین صف ها تا کنون برای محصولات اپل بوده‌اند.


نشریه مونس‌تر تا کنون هرساله تعداد افرادی که رو به روی فروشگاه اپل در خیابان پنجم برای گرفتن آیفون جدید صف‌کشیده‌اند را شمارش کرده است. آمار امسال نشان می‌دهد مردم حدوداً 33 درصد بیشتر برای خرید آیفون 6 نسبت به سال گذشته در صف حضورداشته‌اند. در نمودار زیر تعداد افرادی که برای خرید آیفون جدید رو به روی فروشگاه خیابان پنجم صف کشیده‌اند را به ترتیب مشاهده می‌کنید. آمار امسال حاکی از حضور نزدیک به 188 نفر برای خرید آیفون 6 و آیفون 6 پلاس است. با توجه به بالا بودن تعداد پیش خرید و حضور بیشتر مردم در صف ها پیش بینی می‌شود اپل رکورد فروش هفته اول را نیز به راحتی جابجا کند.
در ادامه تصاویری را از صف‌های ایجادشده توسط علاقه‌مندان به خرید آیفون‌های جدید درفروشگاه‌های مختلف در دنیا را مشاهده می‌کنید.












نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها