کد خبر: ۲۵۳۴۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ذوب‌آهن که این هفته می‌رفت تا دومین پیروزی پیاپی تیمش را برابر گسترش فولاد کسب کند اما در کمال ناباوری با خوردن دو گل در دقایق تلف شده بازی دو بر یک برده را با شکست سه بر دو به پایان رساند تا به طور عملی خود را وارد بحران کند.

ذوبی‌ها در صورتی که می‌توانستند تیم تبریزی را شکست دهند به طور حتم با روحیه بالا در بازی این هفته به مصاف استقلال تهران می‌رفتند و با یک پیروزی دیگر خود را از بحرانی که در آن گرفتار آمده‌ بودند به طور کامل نجات می‌دادند.

به هر حال ذوب‌آهن تا به اینجای کار هر نتیجه‌ای گرفته باید به دست فراموشی بسپارد و خود را از نظر روحی و روانی آماده دیدار با استقلال کند.

استقلال نیز که دو هفته گذشته را برابر نفت تهران و فولاد خوزستان با شکست پشت سر گذاشته از دیدار با سبزپوشان اصفهان سه امتیاز را می‌خواهد چراکه در غیر این صورت فشارها بر آنها نیز مانند پرسپولیس هفته‌های اخیر افزایش می‌یابد.

ذوب‌آهن در برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی یک بازی بسیار دیدنی را به نمایش گذاشت اما بازهم با وجود ارائه یک بازی خوب برابر این تیم شکست ناباورانه‌ای را متحمل شد تا بداند تنها خوب بازی کردن ملاک برتری نیست.

در بازی روز جمعه ذوب‌آهن و استقلال هر دو تیم برد می‌خواهند اما شرایط سبزپوشان دیار نصف جهان بحرانی است و باید به هر نحوی شده این دیدار را با برد پشت سر بگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها