کد خبر: ۲۵۳۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۱۴ آبان ۱۳۹۰
در گفتگو با فرانس ۲۴ صورت گرفت
وی در خصوص این فیلم که در آن گلشیفته فراهانی دست به حرکاتی غیراخلاقی در مقابل دوربین می زند، مي گويد: من مدتهاست که در فرانسه زندگي مي کنم و مسلم است که خودم را به شدت فرانسوي نيز احساس مي کنم !

به گزارش قاصد، مرجان ساتراپي کارگردان ايراني الاصل چهار سال پس از ساخت فيلم پرسپوليس که اثری ضد ایرانی محسوب می شد، در گفتگو با شبکه فرانس 24 به تشریح دلایل ساخت فیلم خورشت آلو و مرغ پرداخت.

ساتراپی همان فردی است که در نشست رسمی پارلمان اروپا در بروکسل با حمایت از اغتشاشات صورت گرفته در ایران پس از انتخابات سال 88، از مقام‌های اروپایی خواست تا ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد را به رسمیت نشناسند.

وی در خصوص این فیلم که در آن گلشیفته فراهانی دست به حرکاتی غیراخلاقی در مقابل دوربین می زند، مي گويد: من مدتهاست که در فرانسه زندگي مي کنم و مسلم است که خودم را به شدت فرانسوي نيز احساس مي کنم !

این کارگردان ضد انقلاب با تمسخر فضای موجود در کشور اضافه می کند: در اين فيلم، تهران، بهشت گم شده تصور شده است. اما اين تهران، تهران دهه 50 ميلادي است اما ايراني که شما آن را می شناسید، شامل ريش، حجاب و برنامه هسته اي است!

هرچند طرفداران گلشیفته فراهانی که او را با حضور در فیلم های در نقش مادر دیده اند، با اطلاع از تیزر این فیلم و صحنه های غیراخلاقی آن دچار شوک شده اند، اما کارگردان آن که عاشق فرانسه است، در گفتگو با فرانس 24 او را تشویق به تکرار چنین اقداماتی می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
پریسا
UNITED STATES
۱۰:۰۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۱
۱
شما را به خدا همه کار های اینها را مورد بی توجهی قرار دهید هر چه شما واکنش نشان دهید اینها برای ازار شما اینکارها را بیشتر میکنند ما در خارج هستیم و این را خوب میبینیم و میدانیم انها از واکنشهای شما انچنان شاد میشوند که شما باورتان نمیشود این زن دیگر برای ما مرد دیگر گلشیفته نیست بلکه یک خود شیفته است شوهرش کلاهش به همراه پدرش به اندازند بالاتر بما چه دشمن را شاد نکنید که قبول کنند به هدف خود رسیده اند . می بخشید من خودم هم او را بسیار دوست داشتم ولی امروز کمترین ارزشی برایش قائل نیستم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها