کد خبر: ۲۵۲۹۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
شمردن چهار امتیازی که پرسپولیس در این دو بازی گرفته برای خوشحالی حمید درخشان کافی است اما خودش به یادمان می‌آورد که این تیم، از پرسپولیس ایده‌آل او خیلی دور است:

    هنوز راه زیادی داریم تا پرسپولیس واقعی شویم. باید بتوانیم در تمام دقایق بازی فشارمان روی حریف را حفظ کنیم. البته تیم راه‌آهن هم در این بازی فوق‌العاده بود و فشار زیادی در نیمه دوم روی تیم ما آورد. آنها عالی و منسجم بودند و امیدوارم در ادامه فصل موفق باشند اما در آن بازی حق پرسپولیس همان سه امتیازی بود که گرفت.

می‌پرسیم چقدر زمان لازم است تا پرسپولیس به ایده‌آل‌هایی که سرمربی ادعا کرده برسد و درخشان اینطور پاسخ می‌دهد: «ما هنوز اشکالات زیادی داریم و یک بازی و یک برد نمی‌تواند ملاک خوبی برای من و بازیکنانم باشد. باید در همه بازی‌ها همینطور خوب باشیم تا همیشه برنده باشیم و دیگر هیچ امتیازی را از دست ندهیم. به نظرم هنوز خیلی کار داریم اما همین که بچه‌ها با اشتیاق زیادی دنبال رسیدن به شرایط ایده‌آل هستند، امیدوارکننده است. باید هفته به هفته پیش برویم و البته مطمئنا در این راه نقش هواداران هم مثل همیشه کلیدی است. آنها می‌توانند به بازیکنان روحیه بدهند و انگیزه‌شان برای رسیدن به موفقیت را افزایش بدهند. الان بیشتر از هر چیز به زمان نیاز داریم اما چون در کوران مسابقات هستیم و نمی‌توان خیلی در تیم تحول به وجود آورد، سعی می‌کنیم تغییرهای لازم را در زمین پیاده کنیم. ما همه تلاشمان را می‌کنیم و اینکه موفق شویم یا نه، بستگی به تلاش خودمان دارد.»

سرمربی پرسپولیس سپس برای چندمین بار، شایعه کم‌کاری بازیکنانش را رد می‌کند: «من چنین اعتقادی ندارم و آن را یک سوءتفاهم می‌دانم چون دارم می‌بینم که همه بازیکنانم در تلاش هستند اما باید تلاش‌شان را بیشتر کنند چون انتظار از آنها زیاد است.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها