کد خبر: ۲۵۲۷۰۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
نگاهي به بازي هاي استقلال در ليگ‌برتر نشان مي‌دهد که عليرغم حضور در رتبه دوم جدول رده‌بندي آنها با دريافت 3 باخت، آمار قابل توجهي ندارند. يکي از دلايل دو شکست متوالي استقلال وجود بازيکنان جديد بسيار است که حاکي از عدم هماهنگي آنها با نفرات قديمي است.
به گزارش "ورزش سه"، درست است که استقلال صاحب 6 برد شده اما واقعیت جدول حاکی است که آنها هرگاه به تیم هایی که کیفیت بالاتر از حد متوسط را دارند، برخورده اند صاحب ناکامی شده اند.

از 13 بازیکنی که امیر قلعه‌نویی در بازی منجر به شکست استقلال برابر فولاد به میدان فرستاد، تنها 5 نفر یعنی 38درصد تیم جزو بازیکنان سال گذشته بوده اند. این نفرات آرش برهانی، آندرانیک تیموریان، امیرحسین صادقی، پژمان نوری و محمد قاضی بودند. تازه جالب تر اینکه پژمان نوری و محمد قاضی هم تازه سال گذشته به استقلال آمده اند.

یکی از دلایل موفقیت و برتری تیم فوتبال استقلال در سالیان گذشته تداوم حضور بازیکنان قدیمی در این تیم بوده است. در سال های گذشته هرگاه کارشناسی از بی ثباتی در بضاعت انسانی پرسپولیس گله کرده از ثبات و تداوم استقلال در کادرفنی و در جمع بازیکنان داخل میدان گفته است. حال آنکه امسال نقطه قوت استقلال در حال تبدیل به نقطه ضعف است. در جریان شکست استقلال به فولاد 8 بازیکن جزو نفرات سال جدید هستند، نفراتی مثل امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، محسن فروزان، مهدی کریمیان، میلاد شیخ فخرالدینی، هرائل مگئویان، علیرضا رمضانی و محمدرضا خرسندنیا.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها