کد خبر: ۲۵۲۳۲
زمان انتشار: ۰۰:۴۳     ۱۳ آبان ۱۳۹۰

به گزارش 598 به نقل از جام نیوز؛ سایت خودنویس روز سه شنبه، 1 نوامبر( 10 آبان) نوشت: «سایت جرس، سایتی که از بدو تولدش تا به امروز تا توانسته خودی و ناخودی کرده و بذر نفاق پراکنده، امروز هم قسمت‌هایی از نامه نوری‌زاد که در آن به محمد خاتمی تاخته شده را، با کمال [...] از اصل این نامه سانسور می‌کند! این نامه در سایت خود محمد نوری‌زاد آمده و شما می‌توانید آن را با ورژنی که سایت جرس منتشر کرده مقایسه کنید! در ورژنی که سایت جرس درج کرده، از جمله حرف‌های صریح نوری‌زاد در خصوص زبونی و ترس محمد خاتمی سانسور شده است!»
این سایت ادامه داد: «لازم به تذکر است که این سایت (جرس) از چند روز پیش ادعا می‌کند که مشکلات مادی دارد و از ملت برای ادامه «حیات» خود کمک می‌خواهد! بنده قبلا هم به این سایت، کارمندان آن و سیاست‌های آن اعتراض کرده‌ام و امروز هم از مسئولینش می‌پرسم که: اولا این مسائل مادی تا چه حد در بروز و تداوم این سیاست‌های سانسور و مبارزه با آزادی جرس موثر بوده و هست؟ دوما، ملت ایران چه دلیلی دارد به سایتی که حتی به نوشته محمد نوری‌زاد رحم نمی‌کند، نه تنها اعتماد داشته باشند، بلکه کمک مالی هم بکنند؟»
سایت خودنویس در پایان نوشت: «ما ایرانیانی که اعمال سایت جرس را دنبال می‌کنیم و تقاضای کمک مالی و دیگر ادعا‌های این سایت را خوانده‌ایم، منتظر پاسخگویی جرس هستیم!»

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها