کد خبر: ۲۵۲۰۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
به گفته کشتی آرای با توجه به برگزاری جشنواره‌های مختلف همزمان با شروع فصل پاییز و از همه مهمتر دو عید بزرگ چینی‌ها و هندی‌ها در این فصل ضمن تاثیر بر بازار جهانی طلا موجب افزایش رونق در داد و ستد می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 ؛ به نقل از بازار خبر محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر درمورد نوسانات قیمت طلا و سکه بیان کرد: همانطور که شاهد هستیم قیمت طلا در هفته‌های اخیر روند نزولی در پیش گرفته است که ادامه این وضعیت بسته به مسائل و اقتصاد جهانی دارد؛ هرچند مسائل سیاسی هم خود یکی از عوامل تاثیرگذار به حساب می‌آیند.

وی افزود: در هفته‌ی گذشته آمارها و شاخص‌های اقتصادی آمریکا بالا و مثبت بود و همین امر باعث شد تا ارزش دلار هم به نسبت بالا و بالعکس قیمت طلا کاهش پیدا کند.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با طبیعی نامیدن نوسانات قیمت طلا و سکه خاطرنشان کرد: اما در دو سه روز گذشته، تغییرات نرخ ارز باعث شد تا قیمت طلا و سکه بالا رود که حائز اهمیت است این تغییرات مقطعی بوده و نمی‌توان با اطمینان گفت که وضعیت ادامه ‌دار خواهد بود.

کشتی آرای با بیان این مطلب که در چنین شرایطی، خصوصا زمانی که قیمت طلا و سکه پائین باشد افراد برای خرید و فروش تردید دارند، بیان کرد: نمی‌توان به افراد گفت دست نگه دارید و یا برای خرید عجله کنید و باید همیشه نیاز را در اولویت قرار داد و افراد با ختیار کامل خود تصمیم گیرنده هستند.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر تصریح کرد: با شروع فصل پاییز جشنواره‌های مختلف برگزار می‌شود و از همه مهمتر دو عید بزرگ چینی‌ها و هندی‌ها در این فصل قرار دارد که بر بازار طلای جهانی تاثیر خواهد داشت و موجب رونق داد و ستد می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اگرچه بازار جهانی به واسطه‌ی همان دلایل ذکر شده رونق پیدا خواهند کرد اما با توجه به فرارسیدن ماه محرم و صفر تا 30 -40 روز آینده کمتر باید انتظار رونق معاملات در کشور را داشت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها