کد خبر: ۲۵۱۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۱ آبان ۱۳۹۰
یک مقام امنیتی صهیونیستی در مورد آغاز جنگ شدید ارتش اسرائیل علیه نوار غزه هشدار داد.

به گزارش 598 به نقل از فارس از رادیو رژیم صهیونیستی، "عاموس گلعاد" رئیس هیئت سیاسی و امنیتی در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دیروز در اظهاراتی از تایید یا تکذیب خبری در مورد لغو حمله گسترده به غزه بر اساس درخواست مصر خودداری کرد.

وی با این ادعا که اسرائیل به دنبال آرامش است، گفت که اگر حملات موشکی گروه‌های فلسطینی به شهرک‌های اسرائیلی ادامه پیدا کند، ارتش به شدت به این حملات واکنش نشان خواهد داد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی با تشدید حملات هوایی جنگنده‌های خود به نوار غزه در روزهای اخیر 12 فلسطینی را به شهادت رسانده است. نیروهای مقاومت فلسطین نیز موفق شدند در شلیک موشک به مناطق اشغالی، یک صهیونیست را به هلاکت برسانند.

گلعاد در این گفتگو با تاکید بر اینکه مذاکرات با مصر ادامه دارد، گفت که قاهره نقش محوری در تحقق ثبات در منطقه دارد و اسرائیل از موضع مصر در این زمینه استقبال می‌کند. "شیمون پرز" رئیس رژیم صهیونیستی نیز اخیرا بدون اشاره به حملات جنگنده های این رژیم به نوار غزه، مدعی شده بود که پرتاب موشک از این منطقه اعلام جنگ علیه اسرائیل است.

بهانه‌ای دیگر برای حمله به غزه از سوی دیگر شبکه 7 شهرک‌نشینان صهیونیستی در بهانه‌تراشی دیگری برای حمله اسرائیل به نوار غزه مدعی شد که یک نظامی زن اسرائیلی به پلیس این کشور اعلا کرده است که 4 جوان فلسطینی که سر خود را با کلاه‌های مخصوص یهودیان پوشانده بودند، می‌خواستند وی را در منطقه‌ای نزدیک ایستگاه سوخت شهرک جفعات زئیف بدزدند.

بر اساس این گزارش نیروهای پلیس اسرائیل عملیات گسترده‌ای را برای یافتن این چهار جوان در منطقه انجام دادند. این شبکه البته به جزئیات بیشتری از این واقعه اشاره نکرد و نگفت که علت ناکامی جوانان در ربودن این نظامی اسرائیلی چه بوده است.

تحلیلگران اعتقاد دارند که رژیم صهیونیستی برای جبران شکست ناشی از تبادل اسرای فلسطینی با نظامی دربند حماس به دنبال طراحی حمله گسترده به نوار غزه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها