کد خبر: ۲۵۱۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۱۱ آبان ۱۳۹۰
نیروهای "سعد حریری" و طرفداران جریان المستقبل دیروز به منظور متشنج کردن فضای دانشگاهی در لبنان به دانشگاه " LAU" در بیروت حمله و 7 دانشجو را زخمی کردند.

به گزارش 598 به نقل از فارس، پایگاه خبری "المنار" تصاویری از حمله نیروهای امنیتی وابسته به "سعد الحریری" نخست‌وزیر سابق لبنان به دانشجویان دانشگاه آمریکایی لبنان در سالروز تولد "رفیق الحریری" نخست‌وزیر پیشین لبنان پخش کرد.

بر اساس این گزارش، طرفداران حزب المستقبل با هماهنگی و همکاری نیروهای امنیتی و محافظان کاخ "قریطم" که محل اقامت سعد الحریری است با اسلحه به سوی دانشجویان این دانشگاه حمله کردند که طی آن 7 دانشجو زخمی شدند.

در همین راستا، "ربیع مصطفی" سخنگوی سازمان‌های جوانان و دانشجویی دانشگاه آمریکایی " LAU" در بیروت در گفت‌وگو با المنار گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه، در آستانه برگزاری انتخابات دانشجویی و در سایه فضای درسی آرام گروه 14 مارس تلاش می کند فضای موجود را متشنج کند.

وی در ادامه حمله عناصر حزب المستقبل به دانشجویان این دانشگاه و هتک حرمت به حریم دانشگاه با همکاری گارد حفاظتی کاخ حریری را محکوم کرد و زخمی شدن تعدادی از دانشجویان این دانشگاه را تایید کرد.

مصطفی از نیروهای امنیتی لبنان خواست که با اقداماتی مشابه این تجاوز که با هدف ایجاد فتنه در میان لبنانی‌ها صورت می‌گیرد، برخوردی جدی کنند و مانع تجاوزهای مشابه شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها