کد خبر: ۲۵۱۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۱ آبان ۱۳۹۰
ولیعهد جدید عربستان سعودی در حمایت از سناریوی ساختگی آمریکا علیه ایران اعلام کرد: تفاهمی با ایران در مسئله تلاش برای ترور سفیر سعودی در واشنگتن وجود ندارد، چون نیازی به آن نداریم.

به گزارش 598 به نقل از مشرق از پایگاه النشره لبنان نوشت: "نایف بن عبدالعزیز" با اشاره به ادعاهای مطرح شده از سوی آمریکا در زمینه طرح ایران برای ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن اظهار داشت : تفاهمی با ایران در مسئله تلاش برای ترور سفیر سعودی وجود ندارد، چون نیازی به آن نداریم.

وی که در یک کنفرانس خبری در مکه حضور داشت، در اظهاراتی تهدیدآمیز افزود: ما آمادگی رویارویی با هر گونه شرایطی را داریم و در برابر آنها با هر وسیله ای مقابله می کنیم.

خاطر نشان می شود سناریوی آمریکا درباره ترور سفیر عربستان با برگزاری اولین جلسه دادگاه متهم پرونده که همگی اتهامات خود را رد کرد از آب و تاب افتاد.

دولت آمریکا که درپی اعتراضات گسترده مردمی در بیش از هزار شهر، اکنون در بدترین وضعیت خود قرار دارد، در تلاش برای گمراه کردن جهانیان از این تحرکات مردمی به جوسازی علیه ایران روی آورد و در اظهار نظری عجیب مدعی دست داشتن تهران در تلاش برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن شد.
 
اریک هولدر وزیر دادگستری آمریکا سه شنبه 19 مهر در یک کنفرانس مطبوعاتی که شبکه‌های الجزیره و العربیه در اقدامی هماهنگ به پخش مستقیم ادعاهای بی اساس وی علیه ایران پرداختند، مدعی شد واشنگتن تدابیری را برای بازخواست ایران به سبب برنامه ریزی برای ترور سفیر عربستان اتخاذ خواهد کرد، نشان داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها