کد خبر: ۲۵۱۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۱۱ آبان ۱۳۹۰
بولتن نیوز : بعد از ظهر روز گذشته زنگ پایان هجدهمین جشن مطبوعات و خبرگزاری ها در حالی پس از یک هفته به صدا در آمد که برادران لاريجاني روساي مجلس و قوه قضائيه و احمدي نژاد رئيس جمهور غايبان بزرگ هجدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاريها بودند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی بولتن نیوز  هيجدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاريها از روز سه شنبه سوم آبان آغاز بكار كرد و تا روز سه شنبه دهم آبان ادامه داشت.گرچه در اين نمايشگاه اقشار مختلف مردم، اعم از مردم عادي، جوانان و نوجوانان، نخبگان سياسي، چهره هاي حزبي، نمايندگان مجلس، دانش آموزان و دانشجويان و... حضور يافته و با اصحاب رسانه به گفت‌وگو پرداختند، اما روساي سه قوه و همچنين مسئولين و مقامات ارشد و مقامات لشگري و كشوري در اين نمايشگاه حضور نيافتند.
                                               
بنا بر این گزارش خبرنگاران و غرفه داران حاضر در نمايشگاه تا آخرين روز كار نمايشگاه چشم انتظار آيت الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي و محمود احمدي نژاد رئيس جمهور بودند، اما اين انتظار آنها پايان خوشي نداشت.

به رغم آنكه روساي سه قوه به دليل موقعيت كاري خود، بايد بيشترين ارتباط را با رسانه ها داشته باشند، اما به راحتي از كنار نمايشگاه عبور كردند و در آن حضور نيافتند. اين در حالي است كه در طول سال رسانه ها بيشتر اخباري كه منعكس مي كنند، مربوط به همين مسئولين و حوزه كاري آنهاست.

از سوی دیگر به رغم آنكه تدابير ويژه اي براي حضور رئيس جمهور در آخرين روز نمايشگاه ديده شده بود و حتي از ساعت 9 صبح روز سه شنبه دستگاه هاي مخصوص چك و خنثي براي كنترل افراد در درب ورودي نمايشگاه، مستقر شدند و مردم به مدت يك ساعت و نيم هم پشت درب هاي بسته نمايشگاه معطل ماندند، اما رئيس جمهور به علت حضور در صحن مجلس براي دفاع از استيضاح وزير اقتصاد در نمايشگاه حضور نيافت.همچنين تعداد اندكي از وزرا از جمله مصطفي محمد نجار وزير كشور، غضنفري وزير صنعت معدن و تجارت در نمايشگاه حضور يافتند.

از طرفی هم حضور نمايندگان مجلس نیز در نمايشگاه كم رنگ بود. با توجه به اهمیت بسیار زیاد نمایشگاه امسال از جهت نوع برگزاری و شرکت بیشتر رسانه های تاثیرگذار کشور و همچنین با توجه به در پیش بودن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری انتظار می رفت نمایشگاه امسال از شور و حرارت سیاسی خاصی برخوردار باشد و مسئولین با شرکت خود ضمن دلگرمی به اصحاب رسانه مواضع شفاف و مواضع نظام در موضوعات پیش رو را تبیین کنند اما ظاهرا بیشتر مسئولان ترجیح دادند در این اجتماع رسانه ای با شکوه حضور نداشته باشند .
                  
هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و رسانه ها هم به پایان خود رسید و رسانه ها تا سال بعد شاید کمتر روزی را داشته باشند که اینچنین دور هم جمع شوند و در این میان تنها مسئولان از حضور نیافتن در چنین نمایشگاهی ضرر کرده اند چرا که آنها همواره در طول سال نیازمند رسانه ها برای انعکاس اخبار خود هستند و شایسته بود با حضور خود در این نمایشگاه پاسخ خوبی به این خدمات دوستان رسانه ای می دادند . حال باید دید این مسئولان چه پاسخی برای عدم حضور خود خواهند داشت ؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها