کد خبر: ۲۵۱۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۰ آبان ۱۳۹۰
رسانه‌ها آن را "عمل شنیع" و "اقدام غیر اخلاقی" می‌نامند در حالي که بعد از پخش کامل توسط رسانه ملی در حین بازی، تمامي رسانه ها و شبکه هاي اجتماعي پر شد از فيلم و بحث و گفت و گو درباره اين عمل زشت "مگو".
به گزارش "سياست نامه" اگرچه خط قبح جامعه با این اعمال شیث رضایی و نصرتی چندین متر جابه‌جا شد اما واقعا باید دید که بعد از این اتفاق چگونه می‌توان چاقوی فرو رفته در فرهنگ، آبرو و تمدن چند هزار ساله را به گونه‌ای بیرون آورد که کمترین آسیب به حیثیت آن وارد شود. 

بحث و تبادل نظر بر سر این ماجرای "مگو" این روزها آنقدر داغ شده که برخی‌ها هم در پی خاص دیدن ماجرا هستند مثل کارشناس برنامه ۹۰ که آن را هم انداخت گردن جامعه! بدون اینکه در نظر گرفته شود زنان ما برای حفظ حجاب در بازی فوتبال با مشکل روبه‌رو هستند و دنیا این ماجرا را می‌داند و از طرفی آن اعمال آقايان جامعه ما را نظاره مي کند. 

اما جدای از تمام این اتفاقات به نظر می‌رسد برای جلوگیری از تکرار آن دستگاه قضایی نیز بايد برای اعاده حیثیت و هتک حرمت صورت گرفته به جامعه، ورود پیدا کند که اگر در ماجرای قبلی پیش آمده توسط رضایی در هواپیما ورود می‌شد شاید الآن شاهد چنین صحنه‌ای نبودیم.

نگاه از جنبه جرائم مشهود و در انظار عمومي است که ما در سطح جامعه نمونه‌اش را نظیر روزه‌خواری، بدحجابی و غیره داریم و می‌بینیم که با آنها برخورد قضایی می‌شود و در اين مورد نيز به نظر مي رسد علاوه بر تنبيهات فوتبالي توسط کميته انضباطي دستگاه قضايي بايد با جديت و بدون مسامحه با خاطيان و هنجارشکنان که به آبروي ملتي دهن کجي کردند برخورد کند تا تازه به دوران رسيده ها در اقدامات آينده خود فکري هم به حال جامعه شان بکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها