کد خبر: ۲۵۱۱۵۷
زمان انتشار: ۲۲:۴۸     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
موسسه BNPParibas آماری را از وضعیت رشد تولید در کشورهای اروپایی در 50 سال گذشته منتشر کرده است که نشان دهنده اوضاع وخیم اقتصادی در کشورهای اروپایی است.
BNPParibasبه گزارش پایگاه 598 ؛ که یکی از بزرگ‌ترین بانک‌ها و مؤسسات خدمات مالی در کشور فرانسه است اخیراً مطالعات تحقیقاتی را در مورد وضعیت اقتصادی اروپا و کشورهای عضو این اتحادیه انجام داده است و نتیجه این تحقیقی‌ات را "نابودی بزرگ" نام‌گذاری کرده است. عنوانی که با وضعیت نابسامان کنونی اقتصاد اروپا چندان هم دور از ذهن نیست.

خبرگزاری‌های مختلف در هفته‌های اخیر گزارشات زیادی از وضعیت بد اقتصادی اروپا و مشکلات زیادی که کشورهای پیشگام مانند آلمان، فرانسه و ایتالیا درگیر آن هستند منتشر کرده‌اند. آنچه آمارها و گزارشات رسمی این کشورها نشان می‌دهد اقتصاد اروپا در بدترین شرایط خود به سر می‌برد. اما سقوط میزان تولید و افول اقتصاد اروپا مسئله جدیدی نیست.

طبق جدولی که BNPParibas در گزارش خود منتشر کرده است، رشد تولید در منطقه اروپا از سال‌های پیش روندی نزولی داشته است و نگاهی کلی به نمودار نشان‌دهنده وضعیت بسیار بد کشورهای بزرگ اقتصادی اروپا است.

در این میان اوضاع ایتالیا از بقیه کشورها وخیم‌تر است. این مسئله چندان هم دور از ذهن نیست زیرا اقتصاد ایتالیا رکودی سه‌رقمی داشته است. با این شرایط پیش‌بینی می‌شود ایتالیا و دیگر کشورهای اروپایی در آینده با شرایط بدتری نیز روبه‌رو شوند.

 



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها