کد خبر: ۲۵۱۱۳۶
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
دين‌محمدي:
سيروس دين محمدي بازيکن سابق استقلال که در حال حاضر مربي تيم ملي اميدهاي اين تيم است. پس از شکست سنگين تيم ملي اميد مقابل ويتنام معتقد است که افراد شايسته اي در فوتبال حضور داشتند که اصلا ديده نشدند و تا به حال شانس حضور در تيم ملي را پيدا نکردند.
به گزارش پایگاه 598،دین‌محمدی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من خودم دارم با امیدها کار می‌کنم.اما وقتی بازی ایران مقابل ویتنام را دیدم. با خودم گفتم اگر فدراسیون شرایطی را فراهم می کرد که سرمربی تیم ملی با مربیان تیمهای امید تعامل داشت، به طور حتم الان بازیکنان آماده تری در تیم ملی حضور داشتند. یا اینکه حداقل یک نفر به عنوان نماینده در بازیهای لیگ تهران حاضر می شد.»

سرمربی امیدهای استقلال ادامه داد: «متاسفانه بازیکنانی به تیم ملی امید دعوت شدند که نیمکت نشین تیمهای لیگ برتری هستند و به همین دلیل هم آمادگی حضور در مسابقه را نداشتند. شما ببینید که ویتنام چقدر در مقابل ایران با انگیزه بود. مشخص هست که این ویتنام روی فوتبالش سرمایه گذاری کرده است.تیم های پایه خیلی مهم هستند چون آینده بزرگسالان را می‌سازند. تیم ما حتی دیدارهای تدارکاتی مناسب برای حضور در این رقابتها را هم نداشت. با این شرایط به نظر شما فوتبال پیشرفت می کند؟! به عقیده من خیلی از بازیکنان در رده امید هستند که شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتند که غایب هستند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها