کد خبر: ۲۵۱۱۳۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۹     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
در پي انتشار مصاحبه اي از مديربرنامه هاي نيلسون و انتقاد او از روزنامه هاي ورزشي و مصاحبه هاي غير رسمي ، روزنامه گل در مقام پاسخ جوابيه اي براي "ورزش سه" فرستاد.
به گزارش "ورزش سه"، مديربرنامه‌هاي نيلسون کوريا پديده منحصر به فردي در ميان مديربرنامه‌ها است . کسي که مدعي است انحصار مصاحبه اين بازيکن را در اختيار دارد و فقط با هماهنگي او مي‌توان از اين بازيکن مصاحبه گرفت و ديگران بعد از يک تماس و احوال پرسي به زبان انگليسي با او مصاحبه تفصيلي از او چاپ مي‌کنند. اشاره او به مصاحبه‌اي است که از قول نيلسون روي سايت مشرق منتشر شد و روزنامه گل هم آن را روي جلد برد.
اما نکته جالب در مورد ناشي بودن اين مديربرنامه آنجاست که مي‌پرسد اين جمله که «من حد خودم را مي‌دانم» که از قول نيلسون منتشر شده است به انگليسي يا پرتغالي چه مي‌شود؟ که خبرنگار «گل» آن را متوجه شده و تیتر کرده است.
 اين در حالي است که اگر ايشان قبل از اظهارنظر شتابزده در مورد مصاحبه، جلد روزنامه گل که اتفاقا تيترهاي فارسي هم داشت و نياز به آشنايي به زبان خارجي نداشت مرور مي‌کرد متوجه مي‌شد که آن اظهارنظر مربوط به سوشا مکاني در مصاحبه‌ عصرگاهي‌اش بود و اصلا ربطي به نيلسون نداشت و نقل قول بازيکني که ايشان وکالتش را دارند فقط به همان تک جمله‌اي که در آن اطمينان داده بود به ماجراي سوشا ورود نمي‌کند مربوط مي‌شود. از یک مدیر برنامه حرفه ای که باید در عقد قرارداد موکلانش هم دقت داشته باشد اینگونه انتظار می رود که با گافهایی از این دست رابطه حرفه‎ای یک روزنامه با موکلش را مخدوش نکند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها