کد خبر: ۲۵۱۱۲۲
زمان انتشار: ۲۱:۱۶     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
هادي عقيلي مدافع سپاهان بعد از کناره گيري کرانچار و روي کار آمدن فرکي در سپاهان صحبتي نکرد. اين مدافع با تجربه سپاهان يکي از مهره‌هاي اصلي تيمش محسوب مي‌شود که مسلما فرکي روي او حساب باز کرده است.
به گزارش پایگاه 598،عقیلی گفت‌و‌گوی مفصلی در خصوص اتفاقات اخیر سپاهان و پرسپولیس با "ورزش سه" انجام داد:

از بازی در مشهد خوشم آمد

در بازی با پدیده خوب کار کردیم. با این دید که پدیده تا حالا شکست نداشته به میدان نرفتیم و اول به تیم خودمان فکر می‌کردیم. ما به خاطر نتایج چند بازی اخیر از کورس بالای جدول عقب مانده بودیم و باید جبران می‌کردیم. در این بازی موقعیت زیادی داشتیم و اگر در شرایط بهتری بودیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. کلا از این بازی خوشم آمد و به دلم چسبید. زمین مشهد و جو ورزشگاه خوب بود من راضی بودم.

باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم

در بازی با ملوان، نفت، فولاد و ذوب آهن گل‌های اتفاقی خوردیم. در بازی با فولاد بازیکن حریف پشت به دروازه بود و روی خلاقیت فردی گل زدند. ملوان هم که فقط یک موقعیت داشت و گل زد. خط دفاع ما خیلی خوب کار کرده اما باید حواسمان به همین تک موقعیت‌ها هم باشد تا در بازی‌های حساس امتیاز از دست ندهیم. البته در چند بازی نفرات مان کامل نبودند مخصوصا بازی با ذوب آهن که خودم هم محروم بودم. اما در حال حاضر شرایط ما خوب شده و فقط دو بازیکنمان را به خاظر بازی‌های آسیایی در اختیار نداریم.

یک مربی با اخلاق به سپاهان آمد

آقای کرانچار سرمربی خوب و بزرگی است و برای این تیم هم زحمت کشیده و نکته مهم این است که یک مربی با اخلاق به جای ایشان آمد و هیچ تنشی ایجاد نشد. ما هم تغییر مربی و شوک در تیم داشتیم اما تنش و استرس بوجود نیامد و تیم در آرامش تمریناتش را انجام می‌دهد. اما نگاه کنید در پرسپولیس همه چیز بهم ریخت و همه مصاحبه‌های تند کردند و مقابل همدیگر موضع گرفتند.

تغییرات در سپاهان تنش ایجاد نکرد

آقای فرکی مربی قابل احترامی هستند و همه ایشان را می‌شناسند. به هر حال اکثر بازیکنان علاقه زیادی به کرانچار داشتند و رابطه خوبی بین مربی و بازیکنان در تیم وجود داشت. ایشان خودشان این تصمیم را گرفتند و خداراشکر مربی به جای آقای فرکی آمد که در تیم تنش و استرس ایجاد نکرد. مسلما شخصیت آقای فرکی در نتایج سپاهان تاثر گذار است. البته قبل از بحث فنی مسائل اخلاقی در خصوص ایشان مطرح می‌شود. در جامعه فوتبال ایشان مربی اخلاق شدند و خیلی قابل احترام هستند. از لحاظ فنی هم کارنامه مشخصی دارند. ما خیلی زود با ایشان هماهنگ شدیم و حتی نحوه تمرینات کرانچا‌تر و فرکی شبیه است چون هر دو از مربیان بزرگ هستند. حتی این دو مربی رابطه خوبی با هم دارند و داشتند. این تغییرات در تمرینات ما زیاد به چشم نمی‌آید و تمرینات خیلی منظم و خوب پیش می‌رود.

ملوان و فولاد از دست ما در رفتند

ما باید صبا را شکست دهیم و نباید در بازی‌های آینده مخصوصا در دیدارهای خانگی امتیاز از دست بدهیم. فولاد و ملوان هم از دست ما در رفتند. ما می‌توانستیم در این بازی‌ها هم امتیاز بگیریم اما در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم.

درخشان و دایی را رو در روی هم قرار دادند

به هر کسی بگویید در پرسپولیس این اتفاقات افتاده قطعا می‌گوید درست نیست. به نظر من باید در یک برنامه تلویزیونی آقایان دایی، رحیمی و درخشان حضور پیدا کنند و دلایل شان را بگویند تا مردم هم متوجه شوند قضیه چه بوده است. این اتفاقات برای فوتبال ما خوب نیست و در حال حاضر هیچ کس چیزی نمی‌داند و فقط همه مصاحبه می‌کنند. با این کاری که کردند اول درخشان و دایی را روبروی هم قرار دادند و همین تنش‌ها به هواداران هم منتقل می‌شود و در مجموع باید بگویم کار درستی نبود.

رحیمی دستوری کار نمی‌کند

با توجه به‌ شناختی که از آقای رحیمی دارم می‌دانم کسی نیست که به او امر کنند. انتظار همین رفتار و واکنش را از آقای رحیمی داشتم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها