کد خبر: ۲۵۱۱۲۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۵     ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
مديرعامل اسبق پرسپوليس از برکناري علي دايي انتقاد مي‌ کند. برکناري علي دايي از سرمربيگري پرسپوليس واکنش هاي متفاوتي را به همراه داشته است، عده اي اعتقاد دارند که دايي مي‌توانست پرسپوليس را از بحران خارج کند و عده اي ديگر معتقد بودند که کار دايي با پرسپوليس تمام شده بود و باشگاه بايد مربي جديدي را معرفي مي‌کرد.
به گزارش پایگاه 598،امیر عابدینی در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من با برکناری علی دایی به این شکل مخالف بودم پرسپولیس یک بازی آسان داشت و نباید دایی را به این شکل برکنار می‌ کردند. مشکل دایی نتایج ضعیفش نبود و من فکر می‌ کنم مدیران باشگاه دیگر دوست نداشتند او در پرسپولیس بماند. آنها از اول فصل هم علی دایی را نمی خواستند و من مطمئن هستم که دیر یا زود این کار را می‌ کردند.

او ادامه داد: اگر پرسپولیس بازی با نفت مسجدسلیمان را می‌ برد الان 7 امتیاز با استقلال فاصله داشت. از شما می‌ پرسم آیا 7 امتیاز را نمی شد جبران کرد؟ همین منچستریونایتد الان 7 امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله دارد ولی کسی حرفی هم از برکناری فان خال نمی زند بدی مدیران ما این است که که فکر می‌ کنند اگر تیم به بحران رفت دیگر نمی توانند از بحران خارج شوند. در حالی که اینطوری نیست.

او مهمترین مشکل پرسپولیس را تصمیم گیری خادم در مورد باشگاه می‌ داند: آقای خادم می‌ خواهد برای همه فوتبال نسخه بپیچید در صورتی که از فوتبال چیزی سر در نمی آورد. مشکل پرسپولیس اعضای هیات مدیره آن است که با دخالت خادم به پرسپولیس آمدند.

او در پاسخ به این سوال که آیا انتقادهای چند وقت اخیر مایلی کهن در حاشیه رفتن پرسپولیس تاثیرگذار نبود هم گفت: حرف های مایلی کهن به خودش مربوط است و خوب است که این مساله را از خودش سوال کنید. او گاهی اوقات از روی دلسوزی حرف می‌ زند و گاهی اوقات هم حرف هایی می‌ زند که در صحت آن تردید وجود دارد. ما که پرسپولیسی هستیم در سراسر روز باید به مردم جواب بدهیم، احتمالا مایلی کهن هم احساس نیاز کرده که صحبت کرده است. من خودم تا ازم سوالی نشود حرفی نمی زنم ولی مایلی کهن احساس نیاز می‌ کند و صحبت هایش را بی پرده می‌ زند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها