کد خبر: ۲۵۰۷۹۶
زمان انتشار: ۲۱:۲۴     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،کناررفتن زلاتکو کرانچار از نیمکت تیم فوتبال سپاهان پس از چند سال، خیلی زود بازار این شائبه را در فضای مجازی داغ کرد که این مربی به زودی به جای کی روش، در راس تیم ملی فوتبال ایران قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد فدراسیونی ها با کی روش به توافق نرسیده اند و قصد دارند از یک مربی خارجی استفاده کنند که شناخت خوبی نیز روی فوتبال ایران داشته باشد. خیلی زود اما فاش شد که فدراسیون هیچ مذاکره ای با کرانچار نداشته و کی روش همچنان گزینه اول و آخر هدایت تیم ملی فوتبال ایران است. هضم بیرون گود ماندن کرانچار به اندازه ای دشوار بود که خیلی زود نام دیگری به عنوان تیم خواهانِ او مطرح شد. در حالی که بسیاری از رسانه ها، گمانه زنی هایی در جهت حضور کرانچی روی نیمکت پرسپولیس به جایی دایی عنوان می کردند، برکناری دایی ناگهان شکل جدی تری به خود گرفت. جلسه فوری هیات مدیره سرخپوشان و تصمیم برای کنار رفتن دایی، همه هواداران پرسپولیس را به نام کرانچار رسانده بود اما در این باشگاه، اتفاقات طور دیگری رقم خوردند.

شاید نفس برکناری دایی، برای هواداران پرسپولیس پذیرفتنی بود اما حضور حمید درخشان که در سال های اخیر در شاهین و بوشهر و داماش گیلان نتیجه نگرفته بود و به اندازه ای از کار در فوتبال دور بود که در سریال تلویزیونی شبکه سوم سیما بازی می کرد، نتوانست آن ها را راضی کند.  به علاوه اینکه شکل برکناری دایی نیز به خودی خود قابل نقد بود و صدای اعتراض برخی از هواداران را نیز بلند کرد.

حمید درخشان، به ناگهانی ترین شکل ممکن بعد از چندین سال به نیمکت سرخپوشان بازگشت. تیم او در گام اول اما نتوانست همه سه امتیاز مسابقه با نفت مسجدسلیمان را بگیرد. درست از فردای همین مسابقه بود که شایعه قرمزرنگ جدیدی در شهر پیچید. شایعه ای با این مضمون که درخشان سرمربی« موقت» پرسپولیس است و زلاتکو کرانچار در مذاکره با مدیران پرسپولیس برای قبول سرمبیگری این تیم به سر می برد. روزنامه خبر ورزشی روز گذشته این شایعه را به عنوان تیتر یک خود روی جلد برد. آن ها امروز هم در تیتر اول به موقت بودن درخشان اشاره کردند اما در مصاحبه شان با سیاسی، دلیل این موقت بودن صرفا عدم ثبت قرارداد تا این لحظه عنوان شد. سیاسی در این گفتگو جذب کرانچار را منتفی دانست اما قبل از واژه منتفی، از کلمه «فعلا» استفاده کرد.

آنچه در مورد وضعیت این لحظات پرسپولیس واضح به نظر می رسد، عدم ثبت قرارداد درخشان تا این لحظه است. این اتفاق اما هرگز ثابت کننده این تئوری نیست که درخشان به عنوان سپر برای جلوگیری از ترکش های اخراج دایی روی نیمکت سرخ ها نشسته است. نکته کلیدی اینجاست که اگر مدیران پرسپولیس همین حالا کرانچار را به جای دایی روی نیمکت نشانده بودند، اصلا اعتراض چندانی از سوی پرسپولیسی ها مطرح نمی شد که برای رد کردنش به دنبال یک آلترناتیو دیگر باشند. با این وجود، قرارداد درخشان هنوز هم رسمی نشده و شاید تلاطم های روزهای آینده و نتیجه نبرد با راه آهن؛ همه چیز را در این باشگاه تغییر دهد. باید منتظر ماند و دید که عبارت «فعلا» برای حمید درخشان تا کجا کش خواهد آمد. او همچنان این فرصت را دارد تا با چند پیروزی پیاپی، اتمسفر نه چندان مثبت اطراف باشگاه را به تسخیر خود دربیاورد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها