کد خبر: ۲۵۰۶۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
بال راست استقلال ضمن تایید حرف‌های امیر قلعه نویی که انتظارش از ملی‌پوشان را بالاتر از این می‌دانست اعلام کرد تمام تلاش‌ خود را خواهد کرد تا هواداران و کادرفنی از او راضی باشند
خسرو حیدری که در بازی با نفت تهران به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد امیدوار است بتواند تیمش را در بازی حساس مقابل فولاد همراهی کند.

 

حیدری درباره مصدومیت و وضعیت بدنی‌اش گفت: «MRI گرفتم و مشکل خاصی ندارم. چسبندگی بین عضله و پوستم وجود دارد که باید با دکتر نوروزی کار کنم و مشکلم برطرف شود. کمی در حین بازی ترسیدم تا عضله‌ام پاره شود اما باور کنید اگر حتی یک درصد توانایی ادامه بازی را داشتم در زمین باقی می‌ماندم.»

 

وی با انتقاد از شايعه‌اي که درباره او شنيده مي‌شود مبنی بر اینکه احتمال از دست دادن بازي‌هاي آينده استقلال به دليل کوتاهي همسترينگ است، اينطور توضيح داد: «بعد از مصدوميتم حرفي نزدم اما امروز شنيدم که گفته‌اند عمل جراحي فراوان باعث شده تا کوتاهي همسترينگ پيدا کنم. خودم واقعا از اين خبر شوکه شدم. خوشبختانه تاکنون عمل جراحي نکرده‌ام و از دوستان خواهش مي‌کنم به دنبال حاشيه سازي نباشند.»

 

وي ادامه داد: «براي دوستان رسانه‌اي‌ام احترام زيادي قائلم و هيچ وقت دوست ندارم از دستم برنجند اما دوست ندارم کسي با انتشار چنين حاشيه پردازي براي استقلال مشکل درست کنند. هيچ وقت به دنبال شکايت نيستم اما خواهش مي‌کنم با چنين رفتاري باعث رنجش و ناراحتي هواداران استقلال و حاشيه سازي براي تيم نباشند.»

 

کاپیتان استقلال در ادامه درباره شکست تیمش مقابل شاگردان منصوریان گفت: «کاملا مشخص بود که بدشانس بودیم. هنوز شرایط خوبی داریم و اینقدر برده‌ایم که این باخت به چشم هواداران استقلال نیاید. اما بازیکنان استقلال باید بدانند هر بازی شرایط خودش را دارد و نباید تیمی را دست کم گرفت.»

 

وی ادامه داد: «درست است که 18 امتیاز کسب کرده‌ایم اما این دلیل نمی‌شود تیم‌ها را دست کم بگیریم. البته در بازی با نفت خوب بودیم و موقعیت‌های زیادی را با بدشانسی از دست دادیم. اگر موقعیت‌مان تبدیل به گل می‌شد مطئمنا این بازی را هم با برد به پایان می‌رساندیم.»

 

قلعه نویی در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده بود توقع‌اش از ملی‌پوشان تیمش خیلی بیشتر از چیزی است که اکنون در زمین به نمایش می‌گذارند. حیدری با تایید حرف‌های سرمربی‌ تیمش گفت: «توقع آقای قلعه‌نویی از ملی‌پوشان کاملا بجا است و او حق دارد از ما انتظار بیشتری داشته باشد. خودم به شخصه انگیزه زیادی داشتم تا در این فصل عملکرد خوبی داشته باشم.»

 

حیدری که به گواه کارشناسان بهترین بازیکن این تیم در جمع ملی‌پوشان بوده ادامه داد: «همه می‌خواهند به تیم کمک کنند و همانطور که گفتم من هم می‌خواهم به هدف استقلال کمک کنم. در بازی اول با پایه‌گذاری دو پاس گل بازی باخته را با برد عوض کردیم. بازی با سایپا هم به امید ابراهیمی پاس گل دادم تا بازی مساوی را با برد به پایان برسانیم و مقابل پیکان هم در حالی که بازی گره خورده بود با زدن گل اول، نتیجه نهایی یک برد پر گل برای تیم بود. همانطور که گفتم انگیزه خودم خیلی زیاد است اما بدشانسی باعث شده تا پایم با این مشکل روبرو شود و نتوانم آنطور که می‌خواهم در خدمت استقلال باشم. اما باز هم می‌گویم توقع آقای قلعه‌نویی بجا است و باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.»

 

حیدری در پایان درباره بازی این هفته تیمش مقابل فولاد گفت: «فولاد تیم خوبی است که از کادرفنی خوبی هم بهره می‌برد. آنها پا به پای رقبا در صدر جلو می‌روند. مطمئنا بازی راحتی نداریم و اما ان‌شاءاله این بازی را در زمین خودمان با برد به پایان می‌رسانیم. خودم هم تلاش می‌کنم به ترکیب استقلال برگردم و بتوانم برای تیم موثر باشم.»

ورزش سه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها