کد خبر: ۲۵۰۶۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مجله مهر- شیدا علی‌اکبر شیرازی: آی فون، اوکراین، داعش و حمله نظامی امریکا. این‌ها کلیدواژه‌های امروز کارتونیست‌ها برای خلق آثارشان و بازگو کردن طنز واقعیت‌های روز دنیاست. گزیده کاریکاتورهای امروز را به روایت «مجله مهر» ببینید.

 
شرکت اپل ساعتش را رونمایی کرد، محصولی که سامسونگ پیش از این برای بازارهای فقیرتر کپی کرده بود . کارتونیست ها به شوخی به ساعت اپل می گویند " آی نون " به معنی هیچی .(The Columbus Dispatch)
 
 
«دوستان آمریکایی من ! ما برای جنگ علیه داعش آماده می شویم گروهکی که دوستان من رجب و تمیم در ترکیه و قطر آنها را با سلاح های ما تامین می کنند....» ( بخشی از سخنان منتشر نشده اوباما !)  (Chattanooga Times Free Press)
 
 
 داعش و برج‌های دوقلو. یازده سپتامبر تحولی بود که جهان را با دو جنگ بزرگ علیه صدام و افغانستان کامل کرد. اما با گذشت 13 سال از این تحول نه تنها طالبان از بین نرفته است بلکه نسل سوم گروه های افراطی متولد شده اند.(Creators Syndicate Inc)
 
زمستان سختی در انتظار آمریکایی‌هاست. آمارهای خیالی از افزایش قدرت خرید و رونق بازار کسب و کار عملا همه چیز در آمریکا را تحت شعاع قرار داده و نتیجه ای در بر نداشته است .(Victor Valley Daily Press)
 
کارتونیست های عرب پس از چند هفته سکوت در مقابل داعش اکنون به این نتیجه رسیده اند که انگار این گروهک مسلح که با پول های نفتی و مالیات آنها ایجاد شده بلای جانشان است و به همین جهت برخورد با این جریان افراطی را آغاز کرده اند.(Arab News)
 
 
پوتین به اوباما و رهبران اروپایی هشدار می دهد که شما به دنبال چه هستید؟ آنچه در اوکراین می گذرد تهدیدی علیه جهان نیست. اما داعش تهدیدی است که گریبان همه را می گیرد.(The Moscow Times)
 
 
دولت جدید عراق تشکیل شد. این دولت با مشکل وزارت دفاع مواجه است که از سوی جریان های آمریکایی به چالش کشیده می شود. وزارت دفاع قرار بود به شیعیان سپرده شود اما آمریکایی ها با آن مخالف هستند.(Gulf News)
 
 
 
 
در میان همهمه و فشارهای سیاسی، خطر باردار شدن کیت میدلتون همسر ولیعد انگستان از جمله مواردی بود در میان اخبار داعش گم شد .(Cagle)
 
 
اپل و شرکت های کره ای مانند سامسونک اطلاعات کاربران خود را می فروشند؟ آیا این تمام ماجراست؟ سازمان های اطلاعاتی چه رفتاری با شرکت های مخابراتی دارند؟(Cagle)
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها