کد خبر: ۲۵۰۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۰۰     ۰۹ آبان ۱۳۹۰
منابع بيمارستاني اعلام كردند : صالح كه تقريبا دو روز پيش در بيمارستان 48 وابسته به نيروهاي ويژه بستري شده است از وضعيت نامناسب جسمي اش در رنج است.

به گزارش مشرق به نقل از اسلم تایمز، حدود دو ماه پيش بعد از حمله اي كه به كاخ رياست جمهوري يمن صورت گرفت علي عبدالله صالح مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شدت مجروح و براي درمان به رياض منتقل شد.

در عربستان هم براي خارج كردن تركش از جسم وي مورد عمل جراحي قرار گرفت.

بنابر اطلاعات به دست آمده به نظر مي آيد كه يكي از تركش هايي كه به وي اصابت كرد در كنار قلبش جاي گرفت و براي خارج كردن آن مورد چندين عمل جراحي قرار گرفت كه در آن زمان نتيجه عمل و وضعيت جسماني اش هم خوب گزارش شد اما بعد از گذشت دو ماه از آن ، مشكلاتي در وضعيت جسماني وي به وجود آورد كه مجبور شد تا در بيمارستان بستري شود.

منابع مذكور در عين حال اعلام كردند كه علي عبدالله صالح قبلا مشكلاتي مانند فشار خون نيز داشت كه همين موضوع وضعيت بد جسماني اش را تحت تاثير بيشتر قرار داد تا جايي كه وضعيت روحي اش هم در روزهاي اخير بسيار نامناسب بود.
 
در زمانيكه در عربستان به سر مي برد پزشكان معالجش به وي توصيه كردند تا به يمن نرود چرا كه تحت فشار هاي روحي قرار مي گيرد و قطعا وضعيت جسماني اش هم پيش از بيش دچار مشكل مي شود اما علي عبدالله صالح اين توصيه پزشكي را رد كرد و به آن توجهي نكرد.

اين در حالي است كه علي عبدالله صالح از روز جمعه به مدت سه روز به گروه ها و احزاب مخالف خود براي انجام مذاكره مهلت داد.

اين به گونه اي است كه طي اين مدت ديكتاتور يمن در رسانه ها حاضر نشد ، بلكه خبر مذكور از طريق منابعي در حزب حاكم در اختيار رسانه هاي گروهي قرار گرفت.

از سوي ديگر عبده الجندي معاون وزير اطلاع رساني صالح روز يكشنبه گفت : راهكار ارائه شده از سوي كشورهاي حاشيه خليج فارس درباره بحران سياسي كنوني يمن به زودي امضا مي شود.

وي همچنين خاطر نشان كرد كه "عبد ربه منصور هادي" در حال حاضر براي درمان بيماري اش در آمريكا به سر مي برد و پنجشنبه آتي به يمن باز مي گردد.

معاون وزير اطلاع رساني يمن در عين حال اخبار منتشره درباره سفر معاون عبدالله صالح به خاطر بروز اختلاف بين آن دو را دروغ محض خواند.

وي در كنفرانس مطبوعاتي كه هر روز در صنعا بر گزار مي كند اعلام كرد : حزب حاكم موسوم به الموتمر الشعبي طي روزهاي آتي عبد ربه منصور هادي را به عنوان نامزد خود براي انتخابات رياست جمهوري آتي يمن اعلام مي كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها