کد خبر: ۲۵۰۵۳۳
زمان انتشار: ۲۱:۳۰     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
فخرالدینی؛
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: «فولاد تیم جوان و با انگیزه است که در آزادی مقابل حریفان خوب بازی می کند و کار سختی در آزادی با این تیم داریم.»
به گزارش پایگاه 598،میلاد فخرالدینی درباره شکست آبی پوشان در مسابقه مقابل نفت تهران اظهار داشت: «خیلی ناراحت هستم. هم به خاطر اینکه نبودم و هم اینکه این بازی را واگذار کردیم. دیروز هم بیشتر ناراحت شدم به خاطر اینکه تراکتورسازی هم بازی خود را برد و به صدر جدول رسید.»

 

وی درباره اینکه آیا غیبت وی در بازی مقابل نفت احساس شد افزود: «من نمی توانم در این باره نظر دهم. برای این دیدار انگیزه زیادی داشتم و اگر بودم شاید می توانستم به تیم کمک کنم.»

 

مدافع استقلال در این باره که گفته می شود نفت در این دیدار وقت کشی کرده است خاطرنشان کرد: «متاسفانه ما زود گل خوردیم و همین باعث شد که آنها دست به این کار بزنند. در کل ما نباید از حریف عقب می افتادیم که چنین اتفاقی بیفتد.»

 

فخرالدینی درباره حضور منصوریان روی نیمکت نفت ادامه داد: «منصوریان مربی بزرگ و با اخلاقی است و یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ استقلال است. من در تیم ملی امید با وی کار کرده ام. از نظر فنی کارش خوب است و امیدوارم همیشه موفق باشد.»

 

وی درباره هماهنگی خود و سایر بازیکنان استقلال بیان کرد: «فکر می کنم با بازیکنان تیم هماهنگ شده ام. امسال یکی از بهترین فصل های خود را سپری می کنم و از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارم، اما باز هم باید تلاش کنم تا هفته به هفته بهتر شده و به تیم کمک کنم.»

 

فخرالدینی در پایان گفت: «فولاد تیم جوان و با انگیزه است که در آزادی مقابل حریفان خوب بازی می کند و کار سختی در آزادی با این تیم داریم. ما باید در این بازی پیروز شویم تا ناکامی این هفته را جبران کنیم.»

كاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها