کد خبر: ۲۵۰۴۹۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
مدافع منچستر يونايتد که در بازي تيم ملي انگليس با يک مصدوميت از ناحيه‌ي همسترينگ مواجه شده مدتي دور از ميدان خواهد بود، اما لوک شاو خريد جديد منچستري‌ها به آمادگي رسيده و مي‌تواند در برابر QPR براي اولين بار به ميدان برود.
به گزارش پایگاه 598،به گزارش "ورزش سه"، لوییس فان‌خال سرمربی منچستر یونایتد گفت فیل جونز مدافع این تیم به دلیل پارگی عضله‌ی همسترینگ یک ماه از میدان دور خواهد بود. این بازیکن در اواخر بازی تیم ملی انگلیس برابر سوییس مصدوم شد و جای خود را به فیل جاگیلکا داد و حالا نامش به فهرست بلندبالای بازیکنانی که از دسترس فان‌خال خارج اند اضافه شده است. با این وجود این مربی امیدوار است که خرید جدیدش لوک شاو پس از رهایی از مصدومیت همسترینگ بتواند در اولین بازی خود برای منچستر، در برابر QPR به میدان برود.
«[مروان] فلینی بیش از یک ماه دور خواهد بود، اما بهبودی جونز شاید سه هفته تا یک ماه طول بکشد. [مایکل] کریک هنوز آماده نیست، اما برای اولین بار روی چمن شروع به دویدن کرده است. [سام] جانستون آرنجش مشکل دارد، [کریس] اسمالینگ به آمادگی کافی نرسیده، [جیمز] ویلسون و [ریس] جیمز هم هنوز آماده نیستند. [اشلی] یانگ و [جس] لینگارد هم مصدوم هستند. اما لوک شاو آماده است و می‌تواند چند دقیقه بازی کند.»
شیاطین سرخ در هیچ یک از چهار بازی رسمی خود در این فصل پیروز نشده‌اند و بسیاری از منتقدان شانسی برای قهرمانی آن‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر قایل نیستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها