کد خبر: ۲۵۰۴۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
رئيس اتحاديه‌ي فوتبال ايتاليا در نظر دارد در ساختار ليگ فوتبال ايتاليا تغيير و تحول ايجاد کند.
به گزارش پایگاه 598،به گزارش "ورزش سه"، کارلو تاوکیو رئیس اتحادیه‌ی فوتبال ایتالیا می‌گوید زمانش رسیده تا دگرگونی‌هایی در لیگ ایتالیا صورت بگیرد و تعداد تیم‌های حاضر در سری آ به ۱۸ تیم کاهش یابد. اما اصلاحات پیشنهادی تنها شامل کاهش تیم‌های حاضر در لیگ‌های رده‌های اول و دوم و سوم ایتالیا نمی‌شود، بلکه تعداد بازیکنان ثبت‌شده برای هر باشگاه را به ۲۵ محدود خواهد کرد که چهار نفر از آن‌ها باید پرورش‌یافته در خود باشگاه باشند. به عقیده‌ی تاوکیو هدف این اصلاحات بازیابی باشگاه‌ها و لیگ ایتالیا از مشکلات مالی است.
«بی‌فایده است که سال‌ها در یک دور باطل بچرخیم و هیچ کار ملموسی صورت ندهیم. منطق پشت کاهش تعداد تیم‌های حرفه‌ای، در حقایق موجود نهفته است. به این شیوه منابعمان را بهتر تقسیم خواهیم کرد. فایده‌ای ندارد این حقیقت را کتمان کنیم که وضعیت مالی ما خوب نیست.»
«این تغییرات طی سه سال آینده انجام خواهند شد. کاهش نفرات ترکیب تیم‌ها نیز از آغاز فصل آینده به‌تدریج عملیاتی خواهد شد. طی دوسه سال آینده باشگاه‌ها باید از مقررات جدید تبعیت کنند، این کار به منظور کنترل هزینه‌ها و نیز بها دادن به بازیکنان ایتالیایی که از طریق سیستم‌های آکادمی رشد می‌کنند انجام خواهد شد. این تغییرات تدریجی خواهند بود، اما همین حالا هم تیم‌های حاضر در رقابت‌های اروپایی ملزم به پیروی از مقررات مشابهی هستند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها