کد خبر: ۲۵۰۴۹۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
ميلاد فخرالديني در خصوص شکست استقلال مقابل نفت تهران در هفته هشتم مسابقات ليگ اظهار داشت: به نظرم بازي خوبي انجام داديم. متاسفانه گل زودهنگامي دريافت کرديم که باعث شد تمرکز تيمي مان در آغاز کار به مشکل بخورد.
به گزارش پایگاه 598،به گزارش "ورزش سه"، وی ادامه داد: از باخت استقلال خیلی ناراحت شدم. همین که بازی را باید از تلویزیون می دیدم یک جور برایم ناراحت کننده بود و اینکه شکست خوردیم هم جور دیگر.

اگر فخرالدینی در بازی بود، استقلال می توانست پیروز شود؟ میلاد، اینچنین پاسخ می دهد: من نمی توانم در این مورد نظر بدهم اما این را می دانم که برای بازی در تک تک دیدارهای استقلال خیلی انگیزه دارم و اگر در بازی حاضر می بودم، شاید به واسطه انگیزه ام می توانستم به تیم کمک کنم.

فخرالدینی در مورد تقابل منصوریان و استقلالی ها و حساسیت هایی که در این زمینه وجود داشت نیز یادآور شد: من در تیم ملی امید شاگرد علی منصوریان بودم. او به لحاظ فنی یک مربی فوق العاده کاربلد است اما حالا دیگر تیم او موفق به شکست استقلال شده و فقط می توانم بابت این مهم، به آنها تبریک بگویم.

وی در پایان، با اشاره به دیدار استقلال مقابل فولاد و بازگشت خودش به ترکیب نیز تصریح کرد: بازی سختی پیش رو داریم. فولادی ها جوان هستند و پر از انگیزه اما ما باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا باخت به نفت را جبران کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها